abi yılın organizasyonu bu olmuş bence:rendeer:....katılan ve emeği geçen herkese çok teşekkürler.
Tahtada tam olarak ne yazıyor ? Allah'ın motorcuları mı ?
teşekürler ahmet abi buralara geliyorsun haberimiz olmuyor abiTeşekkürler gaziantep MT
bu arada boya bahane kebaplar şahane gibi görünüyor.
Ellerinize saglık selamlar.
yeni degil gökhan tişört önemli olan motorcu olmak o ruhu taşimak :queen::queen:Güzel organizasyon olmuş aydemir.Paylaşım için tşk.Bu arada tişörtte yeni sanırım.![]()
bu motorcu kardeşliginin en buyuk örnegi mesafeler uzak olsada gönüller bir delipoyrazhepinizi ayrı ayrı canı gönülden kutluyorum.. çok güzel bir dayanışmaya imza atmışsınız.. ::alkiis::::alkiis:: bana kml erce uzaksınız ama sizler gibi altın kalpli kişilerle aynı sanal ortamı paylaşmak bile onur verici.
teşekürler şahin bu arada teskereyı aldın galiba memleketesın geşmiş olsun selamlar köycegizeabi yılın organizasyonu bu olmuş bence:rendeer:....katılan ve emeği geçen herkese çok teşekkürler.
evt tegu allahın motorcuları yazıyor tahtada.....:wiinkk::wiinkk:Tahtada tam olarak ne yazıyor ? Allah'ın motorcuları mı ?