Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 18 May 2011
- Mesajlar
- 561
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özellikle virajlı inişlerde gazdan elimi çektiğim zamanlarda çok sık değil ama bazen hani vites atarken ayırma tam oturmaz da tak diye hafif bi ses verir buna benzer bi ses geliyor sol orta ile arka arasından bi yerde tam tespit edemedim. motorda bi zorlanma veyahut başka bi sorun yok görünürde motor devrindeyken gaz açıkken de herhangi bir sorun yok sadece gaz kestiğim bazı zamanlarda çıkıyor bu ses.500 bakımında servise sordum, zincir ve dişliden kaynaklanıyordur zamanla geçer dedi ama sanki biraz artış bile var aynı sorunu yaşayan bi arkadaş varmı gerçi sorun mu onuda bilmiyorum ya
bu arada motor 2011 TVS Apache Rtr 150
şimdiden teşekkürler
bu arada motor 2011 TVS Apache Rtr 150
şimdiden teşekkürler