Garip bir yolculuk

Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
5
hocam harbiden cok bahtsız bi geliş olmuş ama sagsalim gelmişsin cok şükür.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
manyak güzel yazılar ve paylaşım çok ama çok güzel olmuş gezi fotolarıı tabi bizim için devamını sabırsızlıkla bekliyoruz..
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
hocam harbiden cok bahtsız bi geliş olmuş ama sagsalim gelmişsin cok şükür.

Geri bile döndüm :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:36 ----------

manyak güzel yazılar ve paylaşım çok ama çok güzel olmuş gezi fotolarıı tabi bizim için devamını sabırsızlıkla bekliyoruz..

Hangi devami dostum? :silent:
Bitti yolculuk falan...
iyiki bitti anasini satayim... :cherry:
Tesekkürler
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
83
Nezamandan beri bu yagmur yagiyor diye soruyorum birisine..
Cok olmadi az önce basladi diyor..
Gülümsüyorum..
Beni takip ediyor o bulut 2 geceden beri..
Anlamiyor tabiki beni adam..
islemlerim bitiyor ama yagmur durmadi..
Bekliyorum yagmurun dinmesini..
Siriksiklamim ama artik yagmurda 1 metre gitmem..
Yagmur kesilince yola devam..
Ve yurduma gelmisim..
Okadar mutluyumki..
Yavas yavas ilerliyorum..
Yollar okadar kötüki..
Cizgi falan yok.. Sade yama yama yama.. Devamli gidecegim yolu armaktayim..
Gece ve yagmurun etkisi ile hicbirsey göremiyorum..
Ulem 2300 KM yol geldim birsey olmadi simdi burada gebericem diye düsünüyorum..
Uzunköprüye kadar durmadan yola devam..
Saat 00:20



BURAYA OKADAR GÜLDÜMKİ ANLATAMAM ABİ YAAAA.....

valla okurken öyle dalmışımki sanki biran üsüdüm ve üstüme giyecek bişeyler almak istedim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:47 ----------

Bir kelebeğin ömründe 7 gün var. Sen bu ömre bukadar macera sığdırmışsın helal olsun............

Aynen katılıyorum..vallahi bravo.tam bir çılgın türk hikayesi olmuş..amafakatvede lakin birdaha böyle olumsuzluklar yaşamayız umarım..kimlik olmadan türkiyeden almanyaya ancak bir çılgın türk gidebilir bravo....
 
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
44
mükemmel bir deneyim olmuş onca yağmurda bunca km. Akıcı anlatımla 1 solukta okunuyor valla. Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Valla çok güzel bir gezi olmuş. Bak bak zor bitirdim resimleri.
Aksilikler için üzüldüm. Ama her şeye değdiğine de eminim.
Paylaşım için teşekkür ederim
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
82
harika olmus herseyiyle :) okudugum en güzel gezi yazılarından biriydi hem icerigiyle hemde anlatım tarzıyla. gercekden cok sürükleyici bir anlatım tarzınız var. bunları bizimle payalastıgınız ve yazma zahmeti gösterdiginiz icin tesekkür ederiz :)
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
topiği hortlatıcam ama bişey sormam lazım dayanamadım
ilk sayfada raporun sonunda türkiyeye vardıktan sonra 2423 KM toplam yol
yaptığınızı belirtmişsiniz. Tekrar almanyaya döndükten sonra 8 bin küsür km olduğunu söylüyorsunuz toplam km ben bunu anlayamadım nasıl oralara çıktı rakam.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
topiği hortlatıcam ama bişey sormam lazım dayanamadım
ilk sayfada raporun sonunda türkiyeye vardıktan sonra 2423 KM toplam yol
yaptığınızı belirtmişsiniz. Tekrar almanyaya döndükten sonra 8 bin küsür km olduğunu söylüyorsunuz toplam km ben bunu anlayamadım nasıl oralara çıktı rakam.

Gidiş geliş 5000 km desek, geri kalan 3000 kilometreyide türkiyede gezdi büyük ihtimalle :)

Türkiyede cok degerli kisilerle tanistim..
Hatta evlerinde bile kaldim.. Beni agirladilar.
Hepsine buradan ayri ayri tesekkürler..
Agva ya gittik Yesim ve Emre ile..
Metehan ile Tekirdag da gezdik..

Zaten bunlar icin topic acildi..
Özer le Tekirdag da festivale gittik..
Kibariyeyi dinedik..
Daha baska yerlerede gittim..
Ben bunlari anlatmiyacagim..
Yoksa bu yazinin bitecegi yok..
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
bende bi hevesle ne güzel gezi yazısı diye topiği açtım ama artık motorla anca bakkala giderim öyle uzun geziler filan hayalimden çıkıt:queen:valla tebrik ediyorum sizi dertler bi yandan yağmur bi yandan:)

bu arada topiği hortlattığınız iyi oldu:)km meseleside trde illaki gezmiştir yada dönüşte başka ülkelerde.
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
TIR lari sollarken eksoz dumanlarindan cikan isi bile beni mutlu ediyor.
Bazilarini sollarken yavas yavas geciyorum yanlarindan..
Egsoz sicakligiyla isiniyorum..

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Yahu benim topigi hortlatmislar...::karma::

Gidiş geliş 5000 km desek, geri kalan 3000 kilometreyide türkiyede gezdi büyük ihtimalle :)

Sinan cim Türkiye de biraz gezdim ama esas km yi dönerken yaptim..
Yolu sasirdim ve Fransa Ispanya üzeri geldim... :bounce:

bende bi hevesle ne güzel gezi yazısı diye topiği açtım ama artık motorla anca bakkala giderim öyle uzun geziler filan hayalimden çıkıt:queen:valla tebrik ediyorum sizi dertler bi yandan yağmur bi yandan:)

bu arada topiği hortlattığınız iyi oldu:)km meseleside trde illaki gezmiştir yada dönüşte başka ülkelerde.

Motor buradada simdilik sadece bir hayal...
Kac hafta oldu bir kerecik calistirabildim... :pr:
Türkiyede cok gezdim ondan bukadar km...

tekeriniz daima düz bassın

Hepinizin dostum....

TIR lari sollarken eksoz dumanlarindan cikan isi bile beni mutlu ediyor.
Bazilarini sollarken yavas yavas geciyorum yanlarindan..
Egsoz sicakligiyla isiniyorum..

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Sen gül... :p
Bu gercekten böyleydi....
O sicaklik harikaydi yemin ederim... :pale:

Çok güzel bi gezi olmuş Eline Sağlık ...

Güzeldi ve yari ömrümü yedi o gezi.... :queen:
SEneye bakalim neler olacak???:wiinkk:
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
remzi_39 üstadım inanılmaz bi gezi olmuş.. adrenalin tavanda resmen... seni kovalayan kovalayana.. başıda bulutla, şansızlık cekmiş resmen..

bu arada sana sormak istediğim bişey var.. araçla gezmek için avrupa ülkelerinin vergi aldığını duymuştum.. en azından yunanistan ın böyle yaptığını duydum.. bi arkadaşım karavanla yunanistana gidip gezmeyi planladılar ama bu vergiyi duyunca vaz geçmişlerdi.. bu işin bi aslı var mı?? veya başka ülkeler böyle bi uygulama yapıyolar mı?? gerci bu işi motorla yaparsan hangi polis cıkıp bunu sorabilir ki..
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
remzi_39 üstadım inanılmaz bi gezi olmuş.. adrenalin tavanda resmen... seni kovalayan kovalayana.. başıda bulutla, şansızlık cekmiş resmen..

bu arada sana sormak istediğim bişey var.. araçla gezmek için avrupa ülkelerinin vergi aldığını duymuştum.. en azından yunanistan ın böyle yaptığını duydum.. bi arkadaşım karavanla yunanistana gidip gezmeyi planladılar ama bu vergiyi duyunca vaz geçmişlerdi.. bu işin bi aslı var mı?? veya başka ülkeler böyle bi uygulama yapıyolar mı?? gerci bu işi motorla yaparsan hangi polis cıkıp bunu sorabilir ki..

Bu isin asli varmi bilmiyorum..
Yani sizler icin.. Türkiyeden olanlar icin..
Yunanistandada sadece otoban parasi aliyorlar.. Türkiye deki gibi yani..
Ve öyle korkunc fiyatlar degil..
Italyada da var bu otoban parasi..
Avusturyadan girmistim Italyaya ve Ancona ya kadar yanlis hatirlamiyorsam 32 yada 33 euro ödemistim..
Avusturyada 4,50 euro
isvicre dede var bu olay...
Almanyada yok..

Ama hangi polis cikip sorabilir soruna cevabim...
Sorarlar..
Ben Avusturyayi giderken ve gelirken böyle bir plaket yapistirmistim Motoruma..



Ve duyduguma okuduguma göre en pis yer Italya...
Orada hiz limitine uymayan bazi arkadalarin motorlarina el konulmus ve motorlarini birdaha görememisler...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
remzi abi nasılsın iyimisin :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
gülmekten yıkıldım ama aklıma 2 soru geldi

-otobanlarda ( ülkeye göre ) hız sınırı kaç? almanyada sınır yok diye biliyorum ??
- yolda ortalama kaç km ile yol yaptın?
- hiç radara denk geldi mi?
-kutup ayısından hiç bahsetmemişsin, neden?
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
gülmekten yıkıldım ama aklıma 2 soru geldi

-otobanlarda ( ülkeye göre ) hız sınırı kaç? almanyada sınır yok diye biliyorum ??
- yolda ortalama kaç km ile yol yaptın?
- hiç radara denk geldi mi?
-kutup ayısından hiç bahsetmemişsin, neden?

Sencer cim topigi neden hortlattin abi yahu..
Hem sonra 2 soru aklima geldi deyip 4 soruyorsun.. :)

1: Almanyada hiz limiti yok bu tamam.. Ama heryerde son sürat gidemiyorsun..
Tehlikeli yerlerde tabiki hiz limiti var.. Hatta cok yerde hiz limiti var. :pr:
Ama olmayan yerlerde aracin nekadar basiyorsa yürü baba..

2: Almanya disi oratalama hizim sanirim 120 falandi..
Ama bazen yunanda ve italyada birkay motorcunun arkasina takilip son gaz..

3: Radar yoktu hicbiryerde :)
Türkiyede girdim birkere... Daha hala parasini ödiycem.. :queen:
Birdahaki girisimde sanirim beni buyur edicekler..:cherry:

4: Kutup ayisini göremedim yahu.. Dertlerimi düsünürken ayu falan göremedim..
Sonra bende burada forumda farkina vardim resimlere bakinca.. :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst