hocam harbiden cok bahtsız bi geliş olmuş ama sagsalim gelmişsin cok şükür.
manyak güzel yazılar ve paylaşım çok ama çok güzel olmuş gezi fotolarıı tabi bizim için devamını sabırsızlıkla bekliyoruz..
Nezamandan beri bu yagmur yagiyor diye soruyorum birisine..
Cok olmadi az önce basladi diyor..
Gülümsüyorum..
Beni takip ediyor o bulut 2 geceden beri..
Anlamiyor tabiki beni adam..
islemlerim bitiyor ama yagmur durmadi..
Bekliyorum yagmurun dinmesini..
Siriksiklamim ama artik yagmurda 1 metre gitmem..
Yagmur kesilince yola devam..
Ve yurduma gelmisim..
Okadar mutluyumki..
Yavas yavas ilerliyorum..
Yollar okadar kötüki..
Cizgi falan yok.. Sade yama yama yama.. Devamli gidecegim yolu armaktayim..
Gece ve yagmurun etkisi ile hicbirsey göremiyorum..
Ulem 2300 KM yol geldim birsey olmadi simdi burada gebericem diye düsünüyorum..
Uzunköprüye kadar durmadan yola devam..
Saat 00:20
BURAYA OKADAR GÜLDÜMKİ ANLATAMAM ABİ YAAAA.....
valla okurken öyle dalmışımki sanki biran üsüdüm ve üstüme giyecek bişeyler almak istedim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:47 ----------
Bir kelebeğin ömründe 7 gün var. Sen bu ömre bukadar macera sığdırmışsın helal olsun............
topiği hortlatıcam ama bişey sormam lazım dayanamadım
ilk sayfada raporun sonunda türkiyeye vardıktan sonra 2423 KM toplam yol
yaptığınızı belirtmişsiniz. Tekrar almanyaya döndükten sonra 8 bin küsür km olduğunu söylüyorsunuz toplam km ben bunu anlayamadım nasıl oralara çıktı rakam.
Türkiyede cok degerli kisilerle tanistim..
Hatta evlerinde bile kaldim.. Beni agirladilar.
Hepsine buradan ayri ayri tesekkürler..
Agva ya gittik Yesim ve Emre ile..
Metehan ile Tekirdag da gezdik..
Zaten bunlar icin topic acildi..
Özer le Tekirdag da festivale gittik..
Kibariyeyi dinedik..
Daha baska yerlerede gittim..
Ben bunlari anlatmiyacagim..
Yoksa bu yazinin bitecegi yok..
Gidiş geliş 5000 km desek, geri kalan 3000 kilometreyide türkiyede gezdi büyük ihtimalle![]()
bende bi hevesle ne güzel gezi yazısı diye topiği açtım ama artık motorla anca bakkala giderim öyle uzun geziler filan hayalimden çıkıt:queen:valla tebrik ediyorum sizi dertler bi yandan yağmur bi yandan
bu arada topiği hortlattığınız iyi oldukm meseleside trde illaki gezmiştir yada dönüşte başka ülkelerde.
tekeriniz daima düz bassın
TIR lari sollarken eksoz dumanlarindan cikan isi bile beni mutlu ediyor.
Bazilarini sollarken yavas yavas geciyorum yanlarindan..
Egsoz sicakligiyla isiniyorum..
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Çok güzel bi gezi olmuş Eline Sağlık ...
remzi_39 üstadım inanılmaz bi gezi olmuş.. adrenalin tavanda resmen... seni kovalayan kovalayana.. başıda bulutla, şansızlık cekmiş resmen..
bu arada sana sormak istediğim bişey var.. araçla gezmek için avrupa ülkelerinin vergi aldığını duymuştum.. en azından yunanistan ın böyle yaptığını duydum.. bi arkadaşım karavanla yunanistana gidip gezmeyi planladılar ama bu vergiyi duyunca vaz geçmişlerdi.. bu işin bi aslı var mı?? veya başka ülkeler böyle bi uygulama yapıyolar mı?? gerci bu işi motorla yaparsan hangi polis cıkıp bunu sorabilir ki..

gülmekten yıkıldım ama aklıma 2 soru geldi
-otobanlarda ( ülkeye göre ) hız sınırı kaç? almanyada sınır yok diye biliyorum ??
- yolda ortalama kaç km ile yol yaptın?
- hiç radara denk geldi mi?
-kutup ayısından hiç bahsetmemişsin, neden?