Garip bir yolculuk

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
abi kumbağ da benim vaktim olmadığı için olayı senden dinyelemedim demekki!? ama baya macera yaşamışsın bununla geçmiş olsun canın sağolsun
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
vay ne yolculuk ama,ben olsam en başta dönerdim geri,işler baştan aksi gitmeye başlamış ne işin var senin Türkiye'de der gbi sanki,ama yine'de hoş geldin memleketine,:)
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Yorumlar icin herkeze tesekkürler...
Ama ben geri bile döndüm yahu..
Artik türkiyede degilim yani...
Geri dönüs yazimi az sonra ekliycem...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:10 ----------

Yazimiza devam edelim..
Türkiyede cok degerli kisilerle tanistim..
Hatta evlerinde bile kaldim.. Beni agirladilar.
Hepsine buradan ayri ayri tesekkürler..
Agva ya gittik Yesim ve Emre ile..
Metehan ile Tekirdag da gezdik..
Zaten bunlar icin topic acildi..
Özer le Tekirdag da festivale gittik..
Kibariyeyi dinedik..
Daha baska yerlerede gittim..
Ben bunlari anlatmiyacagim..
Yoksa bu yazinin bitecegi yok..

Türkiyede Pasaport isleri icin biraz kosturdum..
Ama neyseki yeni pasaportum elimde..Artik cip lisi varmis.. Benim yeni Pasaportumda cip li..

Artik ayrilma günü geldi...
Anam birazdan aglamaya basliycak.. Töbe töbe.. Yahu niye aglarsin?



Birazdan arkamdan su dökücekler..
Yahu su dökmeyin arkamdan..
Gelirken yeteri kadar islandim yinemi islanayim..
Yola koyuluyorum..
Cebimde 30 TL kalmis..
Onunla bari benzin alayim..



BU resmi neden cektiysem?
Gündöndü tarlasi..



ipsala ya geldim..



Gümrük kapisi







Ve Türkiyeden ciktim artik..
Hoscakalin..
Yunaninstan dayim..





Ve gümrük polisine geliyorum..
Pasaportumu veriyorum..
Ehliyet diyor..
Ehliyetimi kaybettim gelirken..
Buyrun elimde belgeler var..

Adam bana ters ters bakip Türkiye Türkiye diyor ve eliyle .iktir geri dön isareti yapiyor..
Alla allaaaaa.
Arkamda birisi bekliyor sirada..
Problem ne diyor bana..
Böyle böyle..
Polisle konusuyor yunanca.. bana dönüp diyorki..
Sen simdi motorunu burada birakiyorsun..
Eeeeeeeeeee
Sonra Almanya ya gidiyorsun..
Eeeeeeeeeeeeeee
Ehliyetini cikarip geri geliyor ve Motorunu aliyorsun buradan..

Yahu bukadar kolaymis yani.. Benim aklima daha önce neden gelmediyse..
Adama orada bir kafa atasim geliyor yemin olsun..
iceri girip konusmak istiyorum polislerle..
icerde 3 kisiler..
Bana yine elinle .iktir git der gibi elini salliyor..
Cikiyorum disari..
Tamam ben dönüyorum der gibi kafami salliyorum..
Gümrügün hemen arkasi otoban..
Görüyorum otobani..
Yavas yavas eldivenlerimi kaskimi takiniyorum..
Oracikta dönmeme imkan yok..
Biraz ileri gidip dönmem gerek..
Ama benim geri dönmeye hic niyetim yok..
Yavas yavas geri dönecegim yere kadar ilerleyip gazi aciyorum otobana..
Bukadar cabuk 210 kmh ya ciktigimi hatirlamiyorum simdiye kadar...
Rossi arkamdan gelse yetisemez anasini satayim..
Ucuyorum yahu benim kagni arabasi ile..
Coq burada yine sen aklima geliyorsun..
Aldirdin bana bu mereti.. Hahahahahaha..
Motor degil kagni arabasi..
Bunlarin saka oldugunu biliyorsun tabiki..
iyiki böyle yavas birsey almisim..
Yoksa simdiye kadar öldürürdüm kendimi belkide..
Neyse devam edelim..
Ben otobanda ucmaktayim.. Alcak ucustayim yani..
15-20 dakika böyle uctum..
Sonra bir cikistan cikip benzinlige dalip benzinimi aldiktan sonra motoru biraz kenara cekip mola veriyorum..
1 saat falan oturdum orada.. Yani saklandim..
Ama kalbim küt küt atmakta..
Yakalarsalar oyacaklar beni..
Ne halt isledin olm sen??
Artik ne olacaksa olsun deyip yoluma devam yine..

2 saat sonra bu remi cekisim..



Yola devam

Daha ileride otobandan inince bu motorlara rasgeliyorum..
Istanbul dan 2 motor..
Onlar Türkiye ye geri dönüyor..











yola devam..













Ve Kosta ile bulusacagim benzinlige geldim..



O gece Katerini de kaliyorum..
Harika bir sehir..
Seneye yine motorla gidersem burada bir hafta kalicam bu kesin..
Cok güzel bir yer...
Sabah kalkinca ben yine yoluma cikicam..
Kosta kal bir gece daha diyor ama ben artik yoruldum..
Evime gitmek istiyorum en kisa zamanda.

Kostanin babasinin evi..
Tek kelimeyle harika..
Ama ben gideyim artik..



Otobandan gitsem yolu bayagi uzaticam..
Dag yollarindan gideyim otobana kadar..
Kosta bana eslik ediyor aracinla..
yarim saat sonra duruyor..
Anliyorum oda yolu tam bilmiyor bu dag basinda..
O sirada bir motorcu geliyor ve ben durduruyorum onu..
Yolu soruyorum..
Hep dogru devam et otobana kadar gider bu yol..
Kosta ya hadi sen geri dön diyorum..
Artik yoluma yanliz devam..









Harika manzaralar....











Otobana cikmama az kaldi..



Ve otobanda igomenitsaya kadar resim falan cekmiycem artik..
Sadece bir tane..



Igomenitsa ya geldim..
Saat 15:30
Gemi aksama saat 20:00 de kalkicak..
Biraz gezineyim bari..











Saat 19:00 gibi sahile giriyorum



Gemiye binmek icin siradayiz...







Gemimiz geliyor ve yanasiyor..





Gemideyiz



Gece harika uyuyorum..
Sabah kalkinca Ancona ya az kalmis gelmemize..
Kimse benim fotografimi cekmiyor..
Kendim cekeyim bari..



Limana geldik..



Benzinimi aldiktan sonra yoluma devam italyada...





Bu vatandaslari yolda görüyorum..
Antalya plakali..



Yola devam













Simdi Avusturya











Ve Almanyaaaaaaaaaaaaaaa











Gece saat 03:00 te Düsseldorf tayim..



Toplam 8971 KM yapmisim...
Umarim SIKILMADINIZ..
Tesekkürler..

SON
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Muhteşem bir gezi(yani macera) tekerinize,emeğinize sağlık. :)
Kaçış kısmı çok güzel okurken ben bile strese girdim burada. :queen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sen olmussun artik.
Ugra yanima da benim moturu vereyim.
Hakettin.:wiinkk:
Senin duldulu de ben alirim.
Ihtiyarladim artik.:p
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
161
hahahhaa çok iyi ya normal değilsin sen arkadaş yunanistanın ekonomik krizine mi denk geldin her halde adamlar benzinin hesabını mı yapıyorlar peşine düşmediler :D
sağ sağlim evine varmış olduğuna sevindim.
umarım oturumunda bir sıkıntı yoktur yunan gümrüğü mutlaka almayaya olayı rapor etmiştir. sonra başın belaya girmesin.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Sen olmussun artik.
Ugra yanima da benim moturu vereyim.
Hakettin.:wiinkk:
Senin duldulu de ben alirim.
Ihtiyarladim artik.:p

Sen ihtiyarladiysan ben öleyim ozaman
Eylül de zaten bulusuyoruz unutmadin sanirim..
Burada Kenan in yarisinda gelmessen biryerlerin kasinicak ....
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sen ihtiyarladiysan ben öleyim ozaman
Eylül de zaten bulusuyoruz unutmadin sanirim..
Burada Kenan in yarisinda gelmessen biryerlerin kasinicak ....

Valla nasil gelecem bilmiyorum.
Almanya yarisindan bir hafta sonra Boldor var.
O tarihlerde test surusleri basliyor.
Gelebilsem bile Hollanda'ya geldigim gibi gelecegim saniyorum.
Pek neseli olmayacak anlayacagin.
Olursa, ben direkt piste geçerim orda bulusuruz.
Sen bir gün önce gidebilirsen iyi olur.
Kenan'dan kartlari alirsin.:wiinkk:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Valla nasil gelecem bilmiyorum.
Almanya yarisindan bir hafta sonra Boldor var.
O tarihlerde test surusleri basliyor.
Gelebilsem bile Hollanda'ya geldigim gibi gelecegim saniyorum.
Pek neseli olmayacak anlayacagin.
Olursa, ben direkt piste geçerim orda bulusuruz.
Sen bir gün önce gidebilirsen iyi olur.
Kenan'dan kartlari alirsin.:wiinkk:

Nasilmi geliceksin?
Ya araba ile yada motor ile..
Yahu korkmana gerek yok...
Hollandadaki gibi arabada uyumanada gerek yok..
Benim evde yer var sanada banada..
Yanyana yatariz artik.. :cherry:
Ve yaris pisti bana 120 KM falan..
Sen gel yeterki...
Yatacak yerin hazir yani..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ulem yatacak yeri dusunen kim?:)
Vakit dar diyom anlasana.
Mecbur motorla gelecegim.
Yoksa arabayla o kadar yol bitmez.
Hollanda canimi çikarinca Italya'ya motorla gittim.
800 km fazla yol yaptim ama sanki hiç yol yapmamisim gibi geldi.
Gerçi servetimin yarisini benzinliklere biraktim haram zikkim olsun.:p
Sizin orasi da fena yol degil.
En iyisi motor.
Almanya'da radarlar arkadan çekiyor mu?:p
 

mka

Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
22
böyle keyifli bi belgesel + macera fotoromanı izlemeyeli çok olmuştu..ellerine , motoruna sağlık...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Remzi az önce yunan gümrügünden mail geldi."O çakma rosssi'nin ev adresini verin kendisiyle yarım kalan ufak bi hesabımız var" diyorlar. Ne dersin verelim mi:mrgreen:

Kaçma konusunda cesaretine hayran kaldım. Adamlar seni bi yakalasa varyaaa...:cherry:
Süper gezi olmuş. Paylaşım için tşk.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Helal olsun. Yunan polisi ile arada geçen olaylar gerçekten berbat.
O durumda kaçmak iyi cesaret. :)
Bu güzel raporu hazırlayıp bizlerle paylaştığın için ayrıca teşekkürler.

Kazasız belasız bol km.ler...
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Yerinde başkası olsa ; acitasyondan başlar, efelikten çıkardı..

Yalnız ve tek motor ile uzun yol seyahati !.. Çok çok zor.....

Bedensel dayanma gücün, mücadeleci yapın, cesaretin, içten,

sempatik ve abartıya kaçmayan mütevazi anlatımın, olumsuz

koşulları lehine döndürebilmen ve zoru başarman

nedeniyle kutlar ve tebrik ederim..


Bizler seninle gurur duyduk.. :) Paylaşım için ::thanks: ....
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Abi Hakkaten çok güzel bir gezi olmuş.. şahsen yerinde olmak çok isterdim. Dönerken görüşemedik ama ne yapalım.. bakarsın ilerdede bir sürpriz yaparım .. Çok İstiyorum almanyayı avrupayı dolaşmayı.. ama motorla gelemem.. Yemez Çünkü :)

Bu Gezi Çok Güzel oldu. Herkes Yapamaz binemez motora güvenemez bu kadar uzun bir gezi için hem kendine hemde motoruna.. Ama sen bunu Başardın Abicm. TeBrikler.. :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
pazar sabahı kahvaltımı sayende keyıfle yaptım soluksuz okudum valla remzı kardeş bu uzun yolculuğu başarıyla bitirdiğin için senı kutlarım hakıkaten yalnız yolculuk zordur .SANA HELAL OLSUN dıyorum tebrıkler:cat::cat::cat:
 
Katılım
19 Nis 2005
Mesajlar
79
Nezamandan beri bu yagmur yagiyor diye soruyorum birisine..
Cok olmadi az önce basladi diyor..
Gülümsüyorum..
Beni takip ediyor o bulut 2 geceden beri..
Anlamiyor tabiki beni adam..
islemlerim bitiyor ama yagmur durmadi..
Bekliyorum yagmurun dinmesini..
Siriksiklamim ama artik yagmurda 1 metre gitmem..
Yagmur kesilince yola devam..
Ve yurduma gelmisim..
Okadar mutluyumki..
Yavas yavas ilerliyorum..
Yollar okadar kötüki..
Cizgi falan yok.. Sade yama yama yama.. Devamli gidecegim yolu armaktayim..
Gece ve yagmurun etkisi ile hicbirsey göremiyorum..
Ulem 2300 KM yol geldim birsey olmadi simdi burada gebericem diye düsünüyorum..
Uzunköprüye kadar durmadan yola devam..
Saat 00:20



BURAYA OKADAR GÜLDÜMKİ ANLATAMAM ABİ YAAAA.....

valla okurken öyle dalmışımki sanki biran üsüdüm ve üstüme giyecek bişeyler almak istedim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:47 ----------

Bir kelebeğin ömründe 7 gün var. Sen bu ömre bukadar macera sığdırmışsın helal olsun............
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Baştan sona
soluk soluğa, maceralı, eğlenceli, bol adrenalin li,
Yorgunlukları unutturan ve Verdiğiniz emeğe değen MÜKEMMEL bir gezi.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
abi ne diyim bilmiyorum seninle tanışmak isterdim gerçekten süper bi gezi olmuş bence o zorluklar gezini dahada unutulmaz yapmış, darısı başımıza :D
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
remzi arkadaşım böyle heyacanlı yol anısı okumadım roman gibi yazmışın soluksuz okudum vallaği devamını beklerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst