Yorumlar icin herkeze tesekkürler...
Ama ben geri bile döndüm yahu..
Artik türkiyede degilim yani...
Geri dönüs yazimi az sonra ekliycem...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:10 ----------
Yazimiza devam edelim..
Türkiyede cok degerli kisilerle tanistim..
Hatta evlerinde bile kaldim.. Beni agirladilar.
Hepsine buradan ayri ayri tesekkürler..
Agva ya gittik Yesim ve Emre ile..
Metehan ile Tekirdag da gezdik..
Zaten bunlar icin topic acildi..
Özer le Tekirdag da festivale gittik..
Kibariyeyi dinedik..
Daha baska yerlerede gittim..
Ben bunlari anlatmiyacagim..
Yoksa bu yazinin bitecegi yok..
Türkiyede Pasaport isleri icin biraz kosturdum..
Ama neyseki yeni pasaportum elimde..Artik cip lisi varmis.. Benim yeni Pasaportumda cip li..
Artik ayrilma günü geldi...
Anam birazdan aglamaya basliycak.. Töbe töbe.. Yahu niye aglarsin?
Birazdan arkamdan su dökücekler..
Yahu su dökmeyin arkamdan..
Gelirken yeteri kadar islandim yinemi islanayim..
Yola koyuluyorum..
Cebimde 30 TL kalmis..
Onunla bari benzin alayim..
BU resmi neden cektiysem?
Gündöndü tarlasi..
ipsala ya geldim..
Gümrük kapisi
Ve Türkiyeden ciktim artik..
Hoscakalin..
Yunaninstan dayim..
Ve gümrük polisine geliyorum..
Pasaportumu veriyorum..
Ehliyet diyor..
Ehliyetimi kaybettim gelirken..
Buyrun elimde belgeler var..
Adam bana ters ters bakip Türkiye Türkiye diyor ve eliyle .iktir geri dön isareti yapiyor..
Alla allaaaaa.
Arkamda birisi bekliyor sirada..
Problem ne diyor bana..
Böyle böyle..
Polisle konusuyor yunanca.. bana dönüp diyorki..
Sen simdi motorunu burada birakiyorsun..
Eeeeeeeeeee
Sonra Almanya ya gidiyorsun..
Eeeeeeeeeeeeeee
Ehliyetini cikarip geri geliyor ve Motorunu aliyorsun buradan..
Yahu bukadar kolaymis yani.. Benim aklima daha önce neden gelmediyse..
Adama orada bir kafa atasim geliyor yemin olsun..
iceri girip konusmak istiyorum polislerle..
icerde 3 kisiler..
Bana yine elinle .iktir git der gibi elini salliyor..
Cikiyorum disari..
Tamam ben dönüyorum der gibi kafami salliyorum..
Gümrügün hemen arkasi otoban..
Görüyorum otobani..
Yavas yavas eldivenlerimi kaskimi takiniyorum..
Oracikta dönmeme imkan yok..
Biraz ileri gidip dönmem gerek..
Ama benim geri dönmeye hic niyetim yok..
Yavas yavas geri dönecegim yere kadar ilerleyip gazi aciyorum otobana..
Bukadar cabuk 210 kmh ya ciktigimi hatirlamiyorum simdiye kadar...
Rossi arkamdan gelse yetisemez anasini satayim..
Ucuyorum yahu benim kagni arabasi ile..
Coq burada yine sen aklima geliyorsun..
Aldirdin bana bu mereti.. Hahahahahaha..
Motor degil kagni arabasi..
Bunlarin saka oldugunu biliyorsun tabiki..
iyiki böyle yavas birsey almisim..
Yoksa simdiye kadar öldürürdüm kendimi belkide..
Neyse devam edelim..
Ben otobanda ucmaktayim.. Alcak ucustayim yani..
15-20 dakika böyle uctum..
Sonra bir cikistan cikip benzinlige dalip benzinimi aldiktan sonra motoru biraz kenara cekip mola veriyorum..
1 saat falan oturdum orada.. Yani saklandim..
Ama kalbim küt küt atmakta..
Yakalarsalar oyacaklar beni..
Ne halt isledin olm sen??
Artik ne olacaksa olsun deyip yoluma devam yine..
2 saat sonra bu remi cekisim..
Yola devam
Daha ileride otobandan inince bu motorlara rasgeliyorum..
Istanbul dan 2 motor..
Onlar Türkiye ye geri dönüyor..
yola devam..
Ve Kosta ile bulusacagim benzinlige geldim..
O gece Katerini de kaliyorum..
Harika bir sehir..
Seneye yine motorla gidersem burada bir hafta kalicam bu kesin..
Cok güzel bir yer...
Sabah kalkinca ben yine yoluma cikicam..
Kosta kal bir gece daha diyor ama ben artik yoruldum..
Evime gitmek istiyorum en kisa zamanda.
Kostanin babasinin evi..
Tek kelimeyle harika..
Ama ben gideyim artik..
Otobandan gitsem yolu bayagi uzaticam..
Dag yollarindan gideyim otobana kadar..
Kosta bana eslik ediyor aracinla..
yarim saat sonra duruyor..
Anliyorum oda yolu tam bilmiyor bu dag basinda..
O sirada bir motorcu geliyor ve ben durduruyorum onu..
Yolu soruyorum..
Hep dogru devam et otobana kadar gider bu yol..
Kosta ya hadi sen geri dön diyorum..
Artik yoluma yanliz devam..
Harika manzaralar....
Otobana cikmama az kaldi..
Ve otobanda igomenitsaya kadar resim falan cekmiycem artik..
Sadece bir tane..
Igomenitsa ya geldim..
Saat 15:30
Gemi aksama saat 20:00 de kalkicak..
Biraz gezineyim bari..
Saat 19:00 gibi sahile giriyorum
Gemiye binmek icin siradayiz...
Gemimiz geliyor ve yanasiyor..
Gemideyiz
Gece harika uyuyorum..
Sabah kalkinca Ancona ya az kalmis gelmemize..
Kimse benim fotografimi cekmiyor..
Kendim cekeyim bari..
Limana geldik..
Benzinimi aldiktan sonra yoluma devam italyada...
Bu vatandaslari yolda görüyorum..
Antalya plakali..
Yola devam
Simdi Avusturya
Ve Almanyaaaaaaaaaaaaaaa
Gece saat 03:00 te Düsseldorf tayim..
Toplam 8971 KM yapmisim...
Umarim SIKILMADINIZ..
Tesekkürler..
SON