iyi dileklerde bulunan dostlar kusuruma bakmayım öncelikle tamamlayıp sonra mesajlara cevap vermek istedim :rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:26 ----------
Çok güzel karelerle süslediğiniz gezinizin ilk bölümünü keyifle okudum, devamını bekliyorum. Yolculuğunuzu bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim...
teşekkür ederim beğendiğinize sevindim ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:28 ----------
Tebrikler aparat, çok güzel bir macera olmuş. Paylaştığın için teşekkürler.
Devamını merakla bekliyorum.
eyvallah Aydogan

cbf 150 içinde iyi bir referans oldu sanırım :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:30 ----------
cemciğim,eline sağlık.resimlerin devamını (özellikle de bizimkileri) merakla bekliyorum.ADANA'dan sevgiler.
teşekkür ederim Bora abicim sizinkilerde geldiiiiiiiiiiiiiiii :mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 ----------
Tebrikler, teşekkürler Cem abi... Gözümüz şenleniyor gördükçe baktıkça...:cat:
Eline, tekerleğine sağlık...
İlk tanıştığımız akşam bir Yalova festivalinde, haftasonları Çınarcık'a gelişten bahsetmiştin de, aynı sebepten onu daha uzaklara yapan salaklar da var demiştim

, o geldi aklıma da okurken, bu defa yol yeterince uzun olmuş
haklısın olcanım ...
o festivale gelişim tam bir maceraydı,düşünsene çekirdek almak için kuruyemişciye çık soluğu yalovada al :queen:
Allah akıl fikir versin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:36 ----------
Cem abim helal cok saglam gezi yapmissin.
Ozledim valla iyi geldi tanidik yuz gormek.
Saclarda gitmis, yakismis ama.:cherry:
Pikachu nerde noldu nesi var kotu bi durum yok ya?
Dikkat edin kendinize.
canım Alic'im seni görmekte bana iyi geldi doğrusu

biraz değişiklik yapayım dedim saçları kazıdım iyide oldu kafam rahatladı akşama kadar kaskın içinde garibim :mrgreen:
Pikachu biraz rahatsızdı şimdi gayet iyi allaha şükür :cat:
sende kendine dikkat et geldiğinde görüşelim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:39 ----------
Herşey on numara, amma bu göbek var ya bu göbek hepsine bedel yaaaa.
sende on numarasın :cat:
Mübarek sanada diyorum biraz göbek bırak diye ama dinleyen kim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:42 ----------
kardeş süper devamını bekliyorum ama tek başına yolda sıkılmıyormusun ? (bende sıkılmam motorum olsun yeter ama çoğu insan sıkılır)
sağolasın kardeşim
hayır sıkılmıyorum o yol bana terpi gibi geliyor

işim gereği günde yaklaşık 11 saat istanbul trafiğindeyim ve ruhum daralıyor zira an geliyor ön lastiği sokacak boşluk olmuyor uzun yolu buluncada gerisi malum :cherry:
inşallah enkısa sürede sende hayalindeki motoruna kavuşursun :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:45 ----------
tekerinize sağlık imrenilecek bir gezi yapmışsınız darısı bizlerin başına
Teşekkür ederim... Umarım sizlerde haylinizdeki gezileri gerçekleştrisiniz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:47 ----------
vay cem abim anlattıgın kadar var hani tekerine sağlık,çok güzel kareler.senin yorumlarınla başka güzel olmuş.
bu arada bahadır meşhur oldun sende demedi deme

dizi teklifleri alırsın artık

cem abide menejerin olur.
Tamerim çok teşekkür ederim...bir dahakine beraber teker çevirir beraber yorumlarız inşallah :cat:
Bahadır benim elime düşecekte meşhur olmayacak ha peehhhhhhhhh :cherry::queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:51 ----------
vay abicim be.. döndügünde bi hasret giderelim .. bu kadar güzel bir gezi yapmışsın kıymetini bil adaşım

pikaçu seni kesecek



keşke götürebilseydin .. ama napalım .. bir dahaki sefere iyileşsinde oyle gelsin ..
abi çok güzel çok sevindim .. kazasız belasız yolculuklar sana geldiginde görüşürüz
Eyvallah adaş iyi dileklerin için teşekkür ederim :rendeer:bende özledim epey oldu görüşmeyeli bir ara toplanalım iki lafın belini kırararız:mrgreen:
sorma abisi hala biraz bozuk seneye onunla inşallah :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:54 ----------
verdiğin şapkaya gözüm gibi bakıyorum, yıkamadım da. öylece kepekleriyle duruyor
seni tanımak ve yaklaşık tam 1 yıl sonra yeniden karşılaşmak güzel...
iyi ki varsın kardeşim
az daha unutuyordum, bahadırla da onca zamandır yazışıp çiziştikten sonra yüzyüze tanışmak da nasip oldu. bunun için de ayrıca mutluyum...
onlar bittir bit :mrgreen:
canımsın bende seni tanıdığıma birkez daha sevindim sende iyiki varsın :rendeer:
Bahadır yolda bahsetti o konudan bir taşla iki kuş bu olsa gerek

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 ----------
vayy cem kardeşim eline yüreğine sağlık güzel bi gezi olmuş paylaşım için teşekkürler:rendeer:
ama ben bişi merak ettim motorun hakkında
madem o kadar yol yapabiliyor o motor acaba bakırköye kadar da gelebilir mi :silent:
Alperim timim sağolasın ... ya Bakırköye gelmesine gelirde deli diye içeri kapatırlar diye
korkuyorum :cherry:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:00 ----------
Oyyyt..Harika olmuş..
Cem aga seneye yazın benimsin haberin ola :mrgreen:
Eyvallah Engin ağam ...
dur looo yanlış anlaşılacak :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:02 ----------
Vay Vay Vay ... Biz çatlarız da ...
Sen yolda iyi çatlamamışın ...
120 yi gördümü bari ... (anlarsın sen...

)
Selam olsun ... :rendeer:
Tekerine ,Yüreğine sağlık dostum....
üstadım elden geldiğince dilimizin döndüğünce
120 demişsin sana kaç lazım :cherry:
sizinde gözlerinize sabrınıza sağlık kardeşim :rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:06 ----------
helal olsun yha bende biraz para biriktirim çıkıcam böle bir yola zorluğu varmı : )?
teşekkürler

her yolun kendine göre bir zor yanı var tabi.ama uzun yol tecrübeniz yok ise ufaktan ufaktan başlayın derim.
Hayat gönlünce olsun kardeşim ...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------
Cem abi...
yine döktürmüşsün... tekerine sağlık,mavişinede MAAŞALLAH!!!!:cat::rendeer:
Eyvallah teşekkürler Ayberk kardeşim ...
Mavişe hakikaten Maşallah hiç üzmedi beni

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:11 ----------
Tekerine sağlık Cem,çok güzel olmuş.Birlikte yaparız inşallah bir dahaki sefere.:rendeer:
Sağolasın canım ciğerim :rendeer:
bir dahaki sefere Normandiya dağlarına yaparız çıkartmayı hep beraber inşallah

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:13 ----------
Güzel bir gezi olmuş tekerine sağlık :mrgreen:
teşekkür ederim kardeşim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:15 ----------
çok güzel gezi olmuş
istifa etmeye alıştım bu aralar,
istifamı basıp gezesim geldi.
cem abi paylaşımın için teşekkür ederim.
Aman selçuk istifa falan etme seneye yıllık izinde gezeriz :cherry:
canım yolda giderken ah ulen şu adamda yanımda olsaydı diye hep içimden geçirdim haberin olsun ...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:19 ----------
güzel bir gezi olmuş,ellerinize sağlık
Teşekkür ederim kardeşim
