garip bir yol hikayesi: istanbul-konya-iskenderun-antakya-adana-antalya-vs vs

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Yine zevkle izlenecek bir set gelmiş...Yalnız hazır Uzun Çarşı ve Habib-i Neccar'ın oradayken Affan Kahvesi ve bir kase haytalı fotoğrafı da görseydik, bir sonraki sefere önerim olsun o da...:)

Cengiz abinin de ilk fotoğrafta önündeki bardakta Cola mı var diye şaşırıp soracakken, neyse ki arkasından "parlaklar" gelmiş:)
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Abicim inşallah sana söylediğim planıda yapıçaz birlikte :)
Birlikte istanbul iskenderun yapıcaz.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yahu cem usta, seni bir tek ben seviyorum sanıyorum ama nereye gitsen kucaklamışlar seni....

haksız da sayılmazlar değil mi?

bu arada teklifim hala geçerli, ne zaman olursa olsun burada da bir kapın var; ziliçalıp kaçabilirsin :p
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Yine zevkle izlenecek bir set gelmiş...Yalnız hazır Uzun Çarşı ve Habib-i Neccar'ın oradayken Affan Kahvesi ve bir kase haytalı fotoğrafı da görseydik, bir sonraki sefere önerim olsun o da...:)

Cengiz abinin de ilk fotoğrafta önündeki bardakta Cola mı var diye şaşırıp soracakken, neyse ki arkasından "parlaklar" gelmiş:)


tamam olcanım önerini dikkate alacağım ...

umarım sıkmamışımdır epey yoğun fotoğraf yükledim seyrederken keyif aldığınızı umuyorum :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:18 ----------

Abicim inşallah sana söylediğim planıda yapıçaz birlikte :)
Birlikte istanbul iskenderun yapıcaz.

inşallah Bahadırım....

zaman ve şartlar müsayit olsun neler yaparız :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:20 ----------

yahu cem usta, seni bir tek ben seviyorum sanıyorum ama nereye gitsen kucaklamışlar seni....

haksız da sayılmazlar değil mi?

bu arada teklifim hala geçerli, ne zaman olursa olsun burada da bir kapın var; ziliçalıp kaçabilirsin :p

evet ya kucaktan kucağa gezdim durdum :p

canımsın teklifin her daim aklımda sende istanbula gelirsen teklifsiz baştacısın zili çalıp kaçmana gerek yok direk kapıyı kırıp girebilirsin :cherry:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
yahu cem usta, seni bir tek ben seviyorum sanıyorum ama nereye gitsen kucaklamışlar seni....

haksız da sayılmazlar değil mi?

bu arada teklifim hala geçerli, ne zaman olursa olsun burada da bir kapın var; ziliçalıp kaçabilirsin :p
Abicim biz gelmek istersek seni nerde olursan gene buluruz :queen: tatilde bile yakalarız seni :queen::queen:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
iyi dileklerde bulunan dostlar kusuruma bakmayım öncelikle tamamlayıp sonra mesajlara cevap vermek istedim :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:26 ----------

Çok güzel karelerle süslediğiniz gezinizin ilk bölümünü keyifle okudum, devamını bekliyorum. Yolculuğunuzu bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim...

teşekkür ederim beğendiğinize sevindim ...:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:28 ----------

Tebrikler aparat, çok güzel bir macera olmuş. Paylaştığın için teşekkürler.
Devamını merakla bekliyorum.

eyvallah Aydogan :) cbf 150 içinde iyi bir referans oldu sanırım :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:30 ----------

cemciğim,eline sağlık.resimlerin devamını (özellikle de bizimkileri) merakla bekliyorum.ADANA'dan sevgiler.

teşekkür ederim Bora abicim sizinkilerde geldiiiiiiiiiiiiiiii :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 ----------

Tebrikler, teşekkürler Cem abi... Gözümüz şenleniyor gördükçe baktıkça...:cat:
Eline, tekerleğine sağlık...:)

İlk tanıştığımız akşam bir Yalova festivalinde, haftasonları Çınarcık'a gelişten bahsetmiştin de, aynı sebepten onu daha uzaklara yapan salaklar da var demiştim:), o geldi aklıma da okurken, bu defa yol yeterince uzun olmuş:)

haklısın olcanım ...

o festivale gelişim tam bir maceraydı,düşünsene çekirdek almak için kuruyemişciye çık soluğu yalovada al :queen:
Allah akıl fikir versin :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:36 ----------

Cem abim helal cok saglam gezi yapmissin.

Ozledim valla iyi geldi tanidik yuz gormek.

Saclarda gitmis, yakismis ama.:cherry:
Pikachu nerde noldu nesi var kotu bi durum yok ya?
Dikkat edin kendinize.

canım Alic'im seni görmekte bana iyi geldi doğrusu :) biraz değişiklik yapayım dedim saçları kazıdım iyide oldu kafam rahatladı akşama kadar kaskın içinde garibim :mrgreen:
Pikachu biraz rahatsızdı şimdi gayet iyi allaha şükür :cat:
sende kendine dikkat et geldiğinde görüşelim:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:39 ----------

Herşey on numara, amma bu göbek var ya bu göbek hepsine bedel yaaaa.:p

sende on numarasın :cat:

Mübarek sanada diyorum biraz göbek bırak diye ama dinleyen kim :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:42 ----------

kardeş süper devamını bekliyorum ama tek başına yolda sıkılmıyormusun ? (bende sıkılmam motorum olsun yeter ama çoğu insan sıkılır)

sağolasın kardeşim :)

hayır sıkılmıyorum o yol bana terpi gibi geliyor :)işim gereği günde yaklaşık 11 saat istanbul trafiğindeyim ve ruhum daralıyor zira an geliyor ön lastiği sokacak boşluk olmuyor uzun yolu buluncada gerisi malum :cherry:
inşallah enkısa sürede sende hayalindeki motoruna kavuşursun :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:45 ----------

tekerinize sağlık imrenilecek bir gezi yapmışsınız darısı bizlerin başına

Teşekkür ederim... Umarım sizlerde haylinizdeki gezileri gerçekleştrisiniz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:47 ----------

vay cem abim anlattıgın kadar var hani tekerine sağlık,çok güzel kareler.senin yorumlarınla başka güzel olmuş.

bu arada bahadır meşhur oldun sende demedi deme :p dizi teklifleri alırsın artık :p cem abide menejerin olur.

Tamerim çok teşekkür ederim...bir dahakine beraber teker çevirir beraber yorumlarız inşallah :cat:

Bahadır benim elime düşecekte meşhur olmayacak ha peehhhhhhhhh :cherry::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:51 ----------

vay abicim be.. döndügünde bi hasret giderelim .. bu kadar güzel bir gezi yapmışsın kıymetini bil adaşım :D pikaçu seni kesecek :):):) keşke götürebilseydin .. ama napalım .. bir dahaki sefere iyileşsinde oyle gelsin ..

abi çok güzel çok sevindim .. kazasız belasız yolculuklar sana geldiginde görüşürüz

Eyvallah adaş iyi dileklerin için teşekkür ederim :rendeer:bende özledim epey oldu görüşmeyeli bir ara toplanalım iki lafın belini kırararız:mrgreen:

sorma abisi hala biraz bozuk seneye onunla inşallah :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:54 ----------

verdiğin şapkaya gözüm gibi bakıyorum, yıkamadım da. öylece kepekleriyle duruyor :p

seni tanımak ve yaklaşık tam 1 yıl sonra yeniden karşılaşmak güzel...

iyi ki varsın kardeşim :)

az daha unutuyordum, bahadırla da onca zamandır yazışıp çiziştikten sonra yüzyüze tanışmak da nasip oldu. bunun için de ayrıca mutluyum...

onlar bittir bit :mrgreen:

canımsın bende seni tanıdığıma birkez daha sevindim sende iyiki varsın :rendeer:

Bahadır yolda bahsetti o konudan bir taşla iki kuş bu olsa gerek :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 ----------

vayy cem kardeşim eline yüreğine sağlık güzel bi gezi olmuş paylaşım için teşekkürler:rendeer:
ama ben bişi merak ettim motorun hakkında
madem o kadar yol yapabiliyor o motor acaba bakırköye kadar da gelebilir mi :silent:

Alperim timim sağolasın ... ya Bakırköye gelmesine gelirde deli diye içeri kapatırlar diye

korkuyorum :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:00 ----------

Oyyyt..Harika olmuş..
Cem aga seneye yazın benimsin haberin ola :mrgreen:

Eyvallah Engin ağam ...

dur looo yanlış anlaşılacak :queen::p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:02 ----------

Vay Vay Vay ... Biz çatlarız da ...
Sen yolda iyi çatlamamışın ...
120 yi gördümü bari ... (anlarsın sen... :) )
Selam olsun ... :rendeer:
Tekerine ,Yüreğine sağlık dostum....

üstadım elden geldiğince dilimizin döndüğünce :)

120 demişsin sana kaç lazım :cherry:

sizinde gözlerinize sabrınıza sağlık kardeşim :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:06 ----------

helal olsun yha bende biraz para biriktirim çıkıcam böle bir yola zorluğu varmı : )?

teşekkürler :) her yolun kendine göre bir zor yanı var tabi.ama uzun yol tecrübeniz yok ise ufaktan ufaktan başlayın derim.
Hayat gönlünce olsun kardeşim ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------

Cem abi...
yine döktürmüşsün... tekerine sağlık,mavişinede MAAŞALLAH!!!!:cat::rendeer:

Eyvallah teşekkürler Ayberk kardeşim ...

Mavişe hakikaten Maşallah hiç üzmedi beni :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:11 ----------

Tekerine sağlık Cem,çok güzel olmuş.Birlikte yaparız inşallah bir dahaki sefere.:rendeer:

Sağolasın canım ciğerim :rendeer:

bir dahaki sefere Normandiya dağlarına yaparız çıkartmayı hep beraber inşallah :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:13 ----------

Güzel bir gezi olmuş tekerine sağlık :mrgreen:

teşekkür ederim kardeşim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:15 ----------

çok güzel gezi olmuş
istifa etmeye alıştım bu aralar,
istifamı basıp gezesim geldi.

cem abi paylaşımın için teşekkür ederim.

Aman selçuk istifa falan etme seneye yıllık izinde gezeriz :cherry:

canım yolda giderken ah ulen şu adamda yanımda olsaydı diye hep içimden geçirdim haberin olsun ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:19 ----------

güzel bir gezi olmuş,ellerinize sağlık:)

Teşekkür ederim kardeşim :)
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
158
abi çok güzel bir gezi olmuş resimleri yazıları hiç sıkılmadan okudum çokta keyif aldım :D.paylaştıgınız için teşekkürler kazasız belasız nice gezilere.....
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
abiimm ya nasılda kıskandım bi bilsen... :)

harika bi gezi olmuş yaa.. :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Güzel çıkmış...;)
dscn3639x.jpg


Hani traş cıks olmamış :) (otoban dediğin burasımıydı... :) )
dscn3676t.jpg


10 numara üstad. :)
dscn3761.jpg





Aleyküm Selam üstadım. umarım sıhhatin yerindedir.
inşallah bir gün yine bir baş olur da sabaha kadar sohbet ederiz :) :rendeer:

Teşekkür ederim . İnşallah diyelim . ;)


Aparat' Alıntı:
üstadım elden geldiğince dilimizin döndüğünce

120 demişsin sana kaç lazım

sizinde gözlerinize sabrınıza sağlık kardeşim

bilmem kaça kadar çıkıyon :)


Tekrar emeğine yüreğine sağlık.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Cem abi ben fotolara bakarken süper keyif aldım kimbilir sen nasıl keyif aldın diye sormayacağım.Zaten belli Abi yüreğine sağlık ve iyi cesaret cbf 150 ile o yollar.... Şahsen benim gözüm almaz.Ama benimde hayalim de böyle bir gezi var Adana Ve Mersindeki Mt vasıtasıyla tanıdğımız abilerimiz kardeşlerimiz var onlarla şahsen bende tanışmak isterim Nasip diyelim ..Tekerine sağlık Cem abi .Eyvallah.:rendeer:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
abi çok güzel bir gezi olmuş resimleri yazıları hiç sıkılmadan okudum çokta keyif aldım :D.paylaştıgınız için teşekkürler kazasız belasız nice gezilere.....
Teşekkür ederim kardeşim :) sıkılmadan takip ettiğine ayriyetten sevindim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:52 ----------

abiimm ya nasılda kıskandım bi bilsen... :)

harika bi gezi olmuş yaa.. :)

canımmm kıskanma kıskanma seninlede teker çeviririz inşallah :)

evet çok keyif aldım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:54 ----------

Cem abi ben fotolara bakarken süper keyif aldım kimbilir sen nasıl keyif aldın diye sormayacağım.Zaten belli Abi yüreğine sağlık ve iyi cesaret cbf 150 ile o yollar.... Şahsen benim gözüm almaz.Ama benimde hayalim de böyle bir gezi var Adana Ve Mersindeki Mt vasıtasıyla tanıdğımız abilerimiz kardeşlerimiz var onlarla şahsen bende tanışmak isterim Nasip diyelim ..Tekerine sağlık Cem abi .Eyvallah.:rendeer:

Teşekkürler paşam ...
korkutum çokkk keyif aldım :cherry:cbf 150yi yabana atma diyorum başka birşey demiyorum :bounce:
umarım en kısa sörede bu planını gerçekleştirirsin :cat:
evet ben şahsen tanıştım kocaman yürekleri olan pırıl pırıl insanlar :)
 
Katılım
16 Eyl 2010
Mesajlar
120
Süper gezi, süper fotoğraflar, çok güzel dostluklar devamının kazasız belasız hep böyle güler yüzlerle gelmesini temenni ederim.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Bedenine Tekerine sağlık gercekten güzel resimler
Valla sülün gibi süzülmüştür senin motor yollarda
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Süper gezi, süper fotoğraflar, çok güzel dostluklar devamının kazasız belasız hep böyle güler yüzlerle gelmesini temenni ederim.

çok teşekkür ederim kardeşim sağolasın :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:05 ----------

Bedenine Tekerine sağlık gercekten güzel resimler
Valla sülün gibi süzülmüştür senin motor yollarda

Eyvallah ustam sağolasın :)

kimi yerde sülün oldu,kimi yerde keklik ama maviş üzmedi beni :)

(ama eleman bu akşam köprü yolunda iyi götürüyordu seni eyvah taktı dedim allahtan sıyırdı geçti)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Elinize emeğinize sağlık. Kazasız nice yolculuklara inşallah.
Bunları görünce benimde iştahım kabarıyor.. Sene yaza 1000-1500 km arası bir güzergah hazırlamaya çalışıyorum kendime.. Şimdilik tek sıkıntım ne tip bir motorla yola çıkacağıma karar veremedim. 250-500 cc arası bir maxi mi 500-1000 cc arası bir cruiser mi yada eldekileri çıkarıp transalp gibi bir enduro alıp onunlamı koyulsam yollara... Alabildiğine yol yapma niyetim var 15 gün mümkün olduğunca durmaksızın. Duraklamalar da kamp şeklinde ...Yani hem az yoracak hemde iyi yük taşıyacak bir makine belirlemem gerekiyor... Tecrübelerinize göre yardımcı olabilirsenizde sevinirim.
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Elinize emeğinize sağlık. Kazasız nice yolculuklara inşallah.
Bunları görünce benimde iştahım kabarıyor.. Sene yaza 1000-1500 km arası bir güzergah hazırlamaya çalışıyorum kendime.. Şimdilik tek sıkıntım ne tip bir motorla yola çıkacağıma karar veremedim. 250-500 cc arası bir maxi mi 500-1000 cc arası bir cruiser mi yada eldekileri çıkarıp transalp gibi bir enduro alıp onunlamı koyulsam yollara... Alabildiğine yol yapma niyetim var 15 gün mümkün olduğunca durmaksızın. Duraklamalar da kamp şeklinde ...Yani hem az yoracak hemde iyi yük taşıyacak bir makine belirlemem gerekiyor... Tecrübelerinize göre yardımcı olabilirsenizde sevinirim.

Teşekkür ederim...kazasız belasız nice yolculuklar cümlemize olsun :)

15 gün için ve neredeyse kamp harici durmaksızın bir yolculuğa 1000-1500 km üzerinde yol katedersiniz.
Ben cbf 150 ile sabahtan gün batımına çok keyfe keder molalar vermek kaydıyla 600 ile 750 km arası yol alıyorum,motordan yana benim şahsi tercihim hem yük alabilmesi hem zemin seçmemesi açısından enduro olacaktır.Tabi sizin ne tür bir motoru kullanmaktan keyif alacağınızı en iyi siz bilirsiniz. markası modeli cc si her ne olursa olsun bakımları tam ve dilinden anladığınız bir motor gezinizi keyifli kılacaktır :cat:

şimdiden gezinizin kazasız belasız ve keyifli olmasını dilerim :rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
440
vay be aparatım cemim tombiğim süper olmuş,

olcanım moderatörüm cola delikanlıyı bozaaar,aparat süt istedi ama ben büyüdün artık arpa suyu içebilirsin dedim sevindi garibim:queen:meğer adam aslan sütü içiyormuş:cyclopsan,e oda beni bozuyor be moruk ortak yolu bulduk sonunda senide bekleriz

seni bardan aradılar abi bulaşıkçıya ihtiyaç var ama bardakları yıkarken şiir okuyacak dediler:queen:

sencerim sen güççükkene bis aparatla sevişi... pardan tanışıyorduk

korkutum senide bekleriz uğurum apayımla birlikte ya gelene kapımız açık ala alaaaa
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cem hoşgeldin,
keyifli bir gezi olmuş,
nice yollara
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst