- Katılım
- 1 Eyl 2014
- Mesajlar
- 537
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
belki de yamalube teknik anlamda daha iyidir.
ben bu teknik konudan anlamam mesala.
onemli olan musteriye secenek sunmaktir.
beni bir markaya yonlendiriyorsa ben direkman killaniyorum.
hemen sordugum soru su oluyor "nicin yamalube?"
halbuki bana 3-4 secenek sunsa, fiyatlari da sunlardir dese...
hic takilmam...
akli basinda, musteriye onem veren bazi araba markalari da bazi marka yaglari "oneriyorlar"
ama zorunluluk yok..
ben bu teknik konudan anlamam mesala.
onemli olan musteriye secenek sunmaktir.
beni bir markaya yonlendiriyorsa ben direkman killaniyorum.
hemen sordugum soru su oluyor "nicin yamalube?"
halbuki bana 3-4 secenek sunsa, fiyatlari da sunlardir dese...
hic takilmam...
akli basinda, musteriye onem veren bazi araba markalari da bazi marka yaglari "oneriyorlar"
ama zorunluluk yok..