Denizli İl Temsilcisi
- Katılım
- 15 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,254
- Konu Yazar
- #1
Merhaba iyi günler yamaha 2014 yzf kullanıcısıyım yamalube marka yağı kullanmak istemiyorum en yakın arkadaşım x markasının yağlarını satmaya başladı dedim alıyım servise kattırıyım ama aldığım cevap garanti dışı kalacağı , o yağı kattıktan sonra hiç bir mesuliyet kabul etmiyeceği ve motosikletimin en kısa sürede bozulacağı cevabı oldu az çok motordan anladığımızdan hikaye gibi geldi çünkü x marka bir dünya devi ve şart namesinde yamaha vb. bir kaç markanın istediği tüm teknik şartnameleri fazlası ile yerine getirdiğini yazıyor x firmanın türkiye distribütörüde aynı şeyi dedi kattır yağı al yazını gönder bana gerisi bende dedi başına böyle bir şey gelen var mı ? yada sizce inat yapıp üstüne gidilmeli mi bilemedim .