Sümerbank
Halkbank
Şekerbank logoları gibi .
Antetli kağıtta güzel durabilir ama Bir spor klübü için özellikle de 3 büyük anlı şanlı kulüplerimizin birisi için çok hafif, anlamsız ve basit.
Galatasaray zaten yakın zamanda bir kez logosunu güncellemişti.
Böyle bir hata yapmazşar umarım...
Bu arada ben de Fenerbahçeliyim..