Galatasaray'ın Yeni Logosu..

Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
245
Güzel olmuş ama Juventus'un logosunu yapan firmaya yaptırmaları biraz özenti olmuş.

Not: Fenerbahçe'liyim
 
Katılım
4 Eki 2016
Mesajlar
463
dünyaca ünlü bir tasarım şirketi olduğu için aynı yere yaptırılabilir. Özentilikle ilgili değil. Ajansın muhtemelen uzmanlık alanlarından biri.
Güzel olmuş ama Juventus'un logosunu yapan firmaya yaptırmaları biraz özenti olmuş.

Not: Fenerbahçe'liyim
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Sümerbank
Halkbank
Şekerbank logoları gibi .
Antetli kağıtta güzel durabilir ama Bir spor klübü için özellikle de 3 büyük anlı şanlı kulüplerimizin birisi için çok hafif, anlamsız ve basit.
Galatasaray zaten yakın zamanda bir kez logosunu güncellemişti.
Böyle bir hata yapmazşar umarım...

Bu arada ben de Fenerbahçeliyim..
 

Sie

Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olmamış...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst