Galatadaki Muhteşem Buluşma

TWG

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
91
Herşey iyi güzel de fotoğrafların bu site ve amacıyla olan ilişkisini çözemedim.
Tüm fotoğraflarda ön planda olan tek şey bira bardakları.
Bu sitenin amacının motosiklet tutkunu olan kişileri biraya getirmek olduğunu sanıyordum ama sanki alkol tutkunlarını bir araya getirmişler.
Ben kimsenin içeceğine içmeyeceğine birşey diyemem ama bir motorcu olarak alkol ve motoru bağdaştıramıyorum.
Başlığa baktığımda muhteşem buluşma diyordu ama burada motorcuların buluştuğunu anladığım tek yer o kaskların masada duruyor olması.

Arkadaşlar biraz ağır eleştiri yapmış olabilirim ama bu fotoğrafların bu sitede motorcuların buluşması adı altında sunulması bence daha vahim bir durum.
Saygılar sevgiler...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
TWG' Alıntı:
Herşey iyi güzel de fotoğrafların bu site ve amacıyla olan ilişkisini çözemedim.
Tüm fotoğraflarda ön planda olan tek şey bira bardakları.
Bu sitenin amacının motosiklet tutkunu olan kişileri biraya getirmek olduğunu sanıyordum ama sanki alkol tutkunlarını bir araya getirmişler.
Ben kimsenin içeceğine içmeyeceğine birşey diyemem ama bir motorcu olarak alkol ve motoru bağdaştıramıyorum.
Başlığa baktığımda muhteşem buluşma diyordu ama burada motorcuların buluştuğunu anladığım tek yer o kaskların masada duruyor olması.

Arkadaşlar biraz ağır eleştiri yapmış olabilirim ama bu fotoğrafların bu sitede motorcuların buluşması adı altında sunulması bence daha vahim bir durum.
Saygılar sevgiler...
bu arkadaşa hic bir şey demiyorum aynen sizde cevap yazmayın polamik olmasın gecen günkü olaylar gibi olmasın sende tv de işe başla arkadaşım eleştirmen olarak sana hayırlı günler dilerim albatros kardeşin böyle yazılara gerek yok ben 36 yaşındayım herkez ne yaptığını iyi biliyor
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet twg arkadaşım sana sadece bi ince açıklama yapayım orada gördügün kasklar oraya gelip 15 dk. otorup bizimle iki sohpet edip giden arkadaşlar ve onlarda içki içmedi gerçi polimik çıkmasın diye albatros arkadaşımız konuyu kapamış neyse ekliyim sadece oradaki arkadaşların çogu 30 yaş üstü sen bunları bu topikte anlatma istersen
bir dahaki buluşmaya senide bekleriz birader :)
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
53
Selam...İlk defa dün akşam gördüğüm insanları,Nasıl olduda sanki uzun yıllardır tanıyormuşum gibi hissettim bilmiyorum.Sadece nicklerini bildiğim ona rağmen
gözlerindeki ışıltıyı hissetiğim ve asla kaybetmek istemediğim
yeni dostalım...Noella ve Levent biraz daha bizimle olabilseydiniz keşke...Dün gece için hepinize teşekkür ederim...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
ARKADAŞLAR türkiyede yaşıyoruz biliyosunuz bizim en iyi yaptığımız iş eleştiri futbol seyrediyoruz mac bitiyo bir hafta eleştiri bitmiyo. Ben idia ediyorum iki kere üst üste camide toplansak bu seferde irticacılar diye eleştirileceğiz cünkü burası türkiye kimseye yaranamazsın
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
Biz oraya Barış arkadaşımızı dinlemeye gittik motorcu olsun olmasın herkese açıktı. isteyen istediğini yapmakta
hürdür. kimse de alkol olayında sınırları aşmadı. sadece çok eğlendik.

ha bu arada ashes de yazmış kasklı arkadaşlar gelenler cola içtiler
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
guzel geceydi.herkese cok selam.turkuler derinden yaraladı beni:)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
TWG' Alıntı:
Herşey iyi güzel de fotoğrafların bu site ve amacıyla olan ilişkisini çözemedim.
Tüm fotoğraflarda ön planda olan tek şey bira bardakları.
Bu sitenin amacının motosiklet tutkunu olan kişileri biraya getirmek olduğunu sanıyordum ama sanki alkol tutkunlarını bir araya getirmişler.
Ben kimsenin içeceğine içmeyeceğine birşey diyemem ama bir motorcu olarak alkol ve motoru bağdaştıramıyorum.
Başlığa baktığımda muhteşem buluşma diyordu ama burada motorcuların buluştuğunu anladığım tek yer o kaskların masada duruyor olması.

Arkadaşlar biraz ağır eleştiri yapmış olabilirim ama bu fotoğrafların bu sitede motorcuların buluşması adı altında sunulması bence daha vahim bir durum.
Saygılar sevgiler...

arkadaşım.sen sadece bizim bardaklarımı görüyorsun yoksa aklın sadece oradamı.insanların yüzlerindeki mutluluğu farketmiyormusunuz.
motorcu deyince senin aklına gelene sadece motor üstünde dağ tepe bayır giden,kebab yiyen bir birine anlamsız sahte tebessüm eden samimi olmayan
birilerini mi bekliyorsun.yoksa sen öyle bir motorcumusun....
saygılar....
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Bu geceye bizi davet eden arkadaşımıza ve katılan herkese çoooooooooook büyük bir teşekkürler.. :rendeer: Erken kalktık ama yine de çok iyiydi. Gelmeyen her zamanki gibi çok şey kaçırdı:cherry: :cherry: .
İşte benden de 5 foto (gelicek), bazılarının üstünde biras oynamak zorunda kaldım. çok karanlık çıkmıştı. :pale: .. (Geyik bi yana en kısa zamanda bu makinayı değiştirmeliyim :pale::pr: )
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
tmrbaykal sendeki resimler bukadarmı? yaw

Blacat dostum şunları bi düzelt yaw

dayanamadım

blacat' Alıntı:
Geceden Genel Görünüm.. Bu GGG bi şey hatırlatıyo bana ama anımsayamadım

phot00137ld.jpg


İŞŞŞŞŞŞTEEEE DOST DAAAAAARK ve EN İYİ KANKASIIIIII .............. (Noktalar sansür )

phot00149dc.jpg

__________________________________________________ ____

phot00156rp.jpg


frontier (serhat) ve cenkmenderes... (Cenk kahvaltı ediyordu )

phot00168mj.jpg


erkin_125mt, sametcakar ve frontier...

phot00176nf.jpg
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benden herkeze hediye bir dahaki buluşmaya getiricem :)
untitled122oj.jpg
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
ne demek kardeş

kusura bakma dayanamadım resimleride merak edince :queen:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Desene hayal kırıklığı oldu abi :cherry: :cherry:
ashes modelleri neye göre değişiyo bunların??? :silent:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
nedemek gözüm hayal kırıklığı bence daha çok birliktelik diyelim biz buna
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
akadaslar benden sonra galata yıkılmıs, iyi de olmus ne guzel egelenmişsiniz, hepiniz süpersiniz...:cat:

alkolu cok on plana almıssınız, boyle olmuyor arkadaslar! nerede bu resimlerin siyah bantı bakiim, ben aksam yuklemeden sansur cekin demedim mi size:p
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Yıllar evveldi çocukluğumu hatırladım. Daha o zaman galata köprüsü yenilenmemiş daha doğrusu değişmemiş. ondört onbeş yaşlarındayım. elimde en ucuzundan 5 li çapari balık tutmaya çalışıyorum. tutuyorumda ha . tam arkamda ise bir meyhanede insanlar eyleniyordu. yıllar yıllar sonra dün tekrar aynı yerdeydim. Ama bu sefer ben eylenenlerin arasınadaydım köprüde değişmiş yenisindeyiz. bir ara köprünün korkuluklarına baktım belki balık tutan bir çocuk görürüm diye göremedim.

Güzel bir akşamdı benim MT deki arkadaşlarla bu ilk buluşmamdı. yıllardır girerim şu internet denen merete en çok dikkatimi çeken burda hemen herkesin yüzüne maske takmasıydı. Ama akşam bunun bu site içinde en alt seviyede olduğuna tanık oldum. Hatta ordaki arkadaşların hiç birinde bunu görmedim sevindim.

Bu buluşma Barış arkadaşımızın davetine icabet buluşmasıydı. Buluştuk. bu ortamda içkide vardı kolada vardı kahvede vardı. Ben kahve hakkımı kullandım. Askari müştereğimiz olan motorculuk birbirimize hoşgörüyle bakmamıza yetmiş hatta artmıştı.

Barış,ı dinlerken ve sonra tanışma ve muhabbet esnasında o öyle tv lerde gördüğümüz yılışık zavallı ruhunu şeytana satmış ciğeri üç para etmez medya maymunlarından bir kez daha biraz daha soudum. Barışta gitar çalıyor şarkı söylüyor insanları eğlendiriyordu ama adam gibi ağırlığınadan birşey kaybetmeden. Aferin barış hep böyle kal.

İşte arkadaşlar böyle bir akşamdı fotoraf makinem olmamasından geceyi anlatmaya çalıştım herkesin olduğu gibi olduğu bir akşamdı. Estarabimli, akdeniz akşamlarından esintili uzun ince bir yolda karşılaştığımız güzel anlardan biriydi sebep olanlar sağolsun.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
camadan' Alıntı:
nedemek gözüm hayal kırıklığı bence daha çok birliktelik diyelim biz buna

Ben fotoğraflar için demiştim abi yaa :cherry: :cherry: :cherry: :cherry: Ama ortam çok iiydi..
erken kaçmasaydık galatayı yıkma operasyonunda bizzat görev almak isterdim :queen:​
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abiler arbiden gelmediğme pişman oldummmmmmmmmmm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst