- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 91
Herşey iyi güzel de fotoğrafların bu site ve amacıyla olan ilişkisini çözemedim.
Tüm fotoğraflarda ön planda olan tek şey bira bardakları.
Bu sitenin amacının motosiklet tutkunu olan kişileri biraya getirmek olduğunu sanıyordum ama sanki alkol tutkunlarını bir araya getirmişler.
Ben kimsenin içeceğine içmeyeceğine birşey diyemem ama bir motorcu olarak alkol ve motoru bağdaştıramıyorum.
Başlığa baktığımda muhteşem buluşma diyordu ama burada motorcuların buluştuğunu anladığım tek yer o kaskların masada duruyor olması.
Arkadaşlar biraz ağır eleştiri yapmış olabilirim ama bu fotoğrafların bu sitede motorcuların buluşması adı altında sunulması bence daha vahim bir durum.
Saygılar sevgiler...
Tüm fotoğraflarda ön planda olan tek şey bira bardakları.
Bu sitenin amacının motosiklet tutkunu olan kişileri biraya getirmek olduğunu sanıyordum ama sanki alkol tutkunlarını bir araya getirmişler.
Ben kimsenin içeceğine içmeyeceğine birşey diyemem ama bir motorcu olarak alkol ve motoru bağdaştıramıyorum.
Başlığa baktığımda muhteşem buluşma diyordu ama burada motorcuların buluştuğunu anladığım tek yer o kaskların masada duruyor olması.
Arkadaşlar biraz ağır eleştiri yapmış olabilirim ama bu fotoğrafların bu sitede motorcuların buluşması adı altında sunulması bence daha vahim bir durum.
Saygılar sevgiler...
