FZ6 FAZER ÇALINDI 34 TJ 4920-two brothers-14.03.2011

Katılım
2 Mar 2009
Mesajlar
88
Geçmiş olsun, demek sezon açılır almaz hırsızlar iş başı yaptı, dilerim bir an önce motorunuza kavuşursunuz
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
111
geçmiş olsun, tez zamanda bulunur inşallah. özellikle fotoğraf eklemeniz ve motora has belirgin özellikleri belirtmeniz faydalı olabilir.
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
67
arkadaşlar ben motor aldım 1000rr ailemden gizli aldım çok katlı otoparka koymayı düşünüyorum haftada bir kere filan binicem acaba oradan çalınma imkanı varmı bide bu makinalar kolay kolay çalınabilir mi:S
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
arkadaşlar bu çalıntı haberleri can sıkıyor malum fakat fotoğraf da koyun. 1000 tane fazer var
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
429
Hocam, çok geçmiş olsun.

Çevre otoparklara bakmaya fırsatın olur mu ?

Bir apartmanın otoparkında motor çalabilmek için cesaret gerekir...

Görünen o taraflardan insanlar... Her şey olabilir tabii ama etrafda bakmakta da fayda var diye düşünüyorum.

Bir de farklılaştıracak bir şey var mı ? Boya ? Desen ? Süs ? ne kadar çok bilgi olursa fark etmek o kadar kolay olur ?
 
Katılım
16 Haz 2007
Mesajlar
98
Geçmiş olsun bu duyguları yaşamamak için ikinci el yedekparçalardan uzak durmak veya seçici olmak bu şerefsizlerin işini zorlaştırır diye düşünüyorum İNŞALLAH BULUNUR
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
345
arkadaşlar ben motor aldım 1000rr ailemden gizli aldım çok katlı otoparka koymayı düşünüyorum haftada bir kere filan binicem acaba oradan çalınma imkanı varmı bide bu makinalar kolay kolay çalınabilir mi:S

en güvenlisi kapalı otoparktır. çok katlı otoparkın görevlisi ve kamerası varsa koy.

arkadaşlar bu aralar motor hırsızlığı çok fazla oluyor ankara istanbul dikkatli olmakta fayda var zira bizim araçlarımızı illa çalıştırarak çalmak gerekmez yanaştır bir kamyonet 2 kişiyle rahatça at bagaja yallah. sabah inince şok motor yok allahım ne fena bir acıdır allah kimseye vermesin.

arkadaşım çok kgeçmiş olsun umarım bulursun. sana tavsiye bulunduğun bölgenin benzinliklerine gib söyle eşgal ver pompacılar farkederlerse haber verirler işin ucuna ödül koymuşsunki hele balıklama atlarlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst