- Katılım
- 10 Şub 2010
- Mesajlar
- 330
geçmiş olsun inşallah kısa zamanda bulunur...mobese kameraları da gittiği son noktaya kadar yakalamıştır inşallah..
arkadaşlar ben motor aldım 1000rr ailemden gizli aldım çok katlı otoparka koymayı düşünüyorum haftada bir kere filan binicem acaba oradan çalınma imkanı varmı bide bu makinalar kolay kolay çalınabilir mi:S