FZ6 FAZER ÇALINDI 34 TJ 4920-two brothers-14.03.2011

Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
8
FZ6 FAZER ÇALINDI 34 TJ 4920-two brothers-14.03.2011

14.03.2011 tarihinde BEŞİKTAŞ-AKADLARDAN,2008 Model Siyah Fazer ,two brothers egsozlu,19.00-22.00 saatleri arasında binaya ait açık otoparktan çalınmıştır.Konuyla ilgili yardımcı olabilecek arkadaşlarıma şimdiden teşekkür ederim.(34 TJ 4920)

(moderatör arkadaşlar,diğer konuyu siliniz lütfen,yanlış ve eksik yazımlar oluşmuş)
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
FZ6 FAZER ÇALINDI 34 TJ 4920-two brothers-14.03.2011

14.03.2011 tarihinde BEŞİKTAŞ-AKADLARDAN,2008 Model Siyah Fazer ,two brothers egsozlu,19.00-22.00 saatleri arasında binaya ait açık otoparktan çalınmıştır.Konuyla ilgili yardımcı olabilecek arkadaşlarıma şimdiden teşekkür ederim.(34 TJ 4920)

(moderatör arkadaşlar,diğer konuyu siliniz lütfen,yanlış ve eksik yazımlar oluşmuş)


büyük geçmiş olsun motorun xenonlu muydu dün bahçelievlerden siyavuşpaşa istikametine giderken two brothers lı bir motor gördüm ama plaka var mıydı yokmuydu inan görmedim bir kafede otururken gördüm saat 20:30-21:00 civarıydı
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
çok geçmiş olsun yüregine köz düşmüş hemen bulunması dileğiyle.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
89
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun inşallah bulunur
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
8
manevi değeri olan motorumu öyle yada böyle bişekilde bulan yada teslim eden kişiye 2500tl ödeme yapılacaktır..İlginiz için teşekkür ederim dostlarım herbirinize ayrı ayrı...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:16 ----------

FZ6 FAZER ÇALINDI 34 TJ 4920-two brothers-14.03.2011

14.03.2011 tarihinde BEŞİKTAŞ-AKADLARDAN,2008 Model Siyah Fazer ,two brothers egsozlu,19.00-22.00 saatleri arasında binaya ait açık otoparktan çalınmıştır.Konuyla ilgili yardımcı olabilecek arkadaşlarıma şimdiden teşekkür ederim.(34 TJ 4920)

(moderatör arkadaşlar,diğer konuyu siliniz lütfen,yanlış ve eksik yazımlar oluşmuş)

manevi değeri olan motorumu öyle yada böyle bişekilde bulan yada teslim eden kişiye 2500tl ödeme yapılacaktır..İlginize ve olabilecek yardımlarınıza şimdiden teşekkür ederim dostlarım...
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
8
Mesajlarıyla manevi destek veren arkadaşlarıma teker teker teşekkür ediyorum...UMARIM BULUNUR...
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
Hırsız zaten belasını bulacaktır yakalandıgında dunyada yakalanmadıgında da ahırette cezası verılecektır.
Dılerımkı yakalansın burda bulsun cezasını obur tarafa kalırsa daha kotu bır ceza beklıyor onu
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
dün usta sordu motoru nerde bırakıyorsun geceleri diye garajda kilitli bi şekilde dedim bu aralar çok hırsızlık oluyor dedi demek istanbulda da çalıyorlar ulan bi yakalayacan baylayacan havalı tüfekle atış talimi yapacan üstünde hiç merhamet etmecen şerefsizler inşallah bulunur motorun
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
geçmiş olsun, umarım bulunur bi şekilde ama bence de fotoğraf yayınlarsanız daha akılda kalıcı olur.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
geçmiş olsun arkadaşım . Motoruna bir an önce kavuşman dileğiyle..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst