Çok başarılısınız. Air-brush yurtdışında çok yaygın olmasına rağmen Türkiye'de özellikle motosiklet camiasında çok yeni. Ben kompresörlü hava tabancasıyla model ve bisiklet boyadım, ama air-brush ile gerçekten çok güzel şeyler çıkartılabiliyor ortaya. Tabi en önemli şey yetenek. Onun da sizde olduğunu görüyorum. Başarılarınızın devamını diliyorum.