Full air brush HUSSAR ve diğer airbrush çalışmalarımız....

Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
barış emegine eline sağlık muhteşem
motorda trafik ne der bunu işletmek lazım ruhsat a :) (airbrush) diye
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
herkes bu ruhsattaki renk konusunda soru sormuş.
ben de bir soru soracam Repsol 1000RR, kırmızı beyaz lacivert 600F vb. gibiler ruhsatta ne renk olarak geçiyor ? renk olarak repsol mu yazıyor ruhsatta?
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
328
Süper Olmuş elinize sağlık Kasklarda öyle Kaskları kaçparaya yapıyosunuz acaba bilgi verirseniz sevinirim :bounce:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
walla süper olmus gözlerim yaşardı:queen: bende uzun zamandır böle bi düşüncem var ama emin olamıyordum şimdi kararım kesin bende peugeot trekker var sizce o scooter a nasıl bir model gider bekliyorum....
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
152
yabancı sitelerde vayy be neler yapıyolar diyoduk,artık türkiyede de bölyle motorlar görmek çok güzel... elinize sağlık,devamını beklicez... fuarda da görsek keşke sizi;)
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Çok başarılısınız. Air-brush yurtdışında çok yaygın olmasına rağmen Türkiye'de özellikle motosiklet camiasında çok yeni. Ben kompresörlü hava tabancasıyla model ve bisiklet boyadım, ama air-brush ile gerçekten çok güzel şeyler çıkartılabiliyor ortaya. Tabi en önemli şey yetenek. Onun da sizde olduğunu görüyorum. Başarılarınızın devamını diliyorum.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim kask ??? Bende istiyom ama dövme işine benzemesin barışş

mart ın 15-20 si gibi yeni bir kask alıcam onu gönderirim sana yada gelirken getiririm halledelim
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
baba manyak olmuş,diyecek bişey bulamadım.....4x4 olmuş hepsi :cat:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Ulan Bİzde Motoru Kirmizi Beyaz Yaptikmi Kendİmİzİ BİŞey Zannedİyoz MÜkemmel OlmuŞ Elİne Saglik
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
:cat: abicim diyecek bişey bulamıyorum tam bır ekıp tam bır malzeme ve ortaya cıkan bu essız guzellıktekı hussar ellerınıze emegınıze saglık:)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Bariş abi süper olmuş kask elinize sağlık. :rendeer: Biraderine ayrcıa teşşekkur tam istediğim gibi bir iş çıkarmış :cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Adminim bossum patronum ne demek güle güle tak yakışır fazere
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
2
Harıka Olmus Benımde Husar 125 ım Var Bende Dusunuyorum Degısık Bıseyler Yapmak ıstıyorum Yardımcı Olurmusunuz Neler Uygulaya Bılırım Neler Yapılır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst