Full air brush HUSSAR ve diğer airbrush çalışmalarımız....

Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
bak water geyik yapmış olmayayım ama bu topic haberler bölümünün tuning bölümün öööööle duruyodu:queen: . ben mesaj yazdım da herkes ondan sonra coştu. ben yazmasaydım 10 yıl geçerdi yine kimsenin haberi olmazdı bu topicten:p :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Vallaha çok güzel olmuş abi yapanında,akıl edeninde,malzemeleri alanında ellerine kollarına sağlık...:)
 
Katılım
9 Eki 2005
Mesajlar
101
Süper olmuş ya..Bence en yakın zamanda bir fiyat listesi çıkarabilirsin..Bu arada motora boya yapıldıktan sonra yıkama yaptığımızda bu boya etkisini kaybediyor mu en çok merak ettiim konu bu air-brush ta..
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
279
MüKeMMeL olmuş :cat: ,ama gönül isterdi ki o sol kısımda galatasaray amblemi olsun:salut:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Barış süper olmuş hocam.. Hakan'da el attı mı bu işlere.. Yazın MArmaris'e gelebilirsem birşeyler isterim sizlerden artık :)
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
152
Barış abi elinize sağlık,çok güzel olmuş. giger de ayrıca hoşuma gitti:wiinkk:
bende neden yapmıyolar kii diyodum,ii ki yapmışsınız böyle buişi.
bu arada fiyatta bence de çok abartmamak lazım ama 500 ii bence,yeni bir motorun 10 milyardan fazla oldunu düşünürsek az bile. ama 2-3 milyara alınan motora kimse 1 milyar boya attırmaz...
kawasaki yi sabırsızlıkla bekliyoruz. daha çok foto ile hemde:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Yaptırmayı düşünecek arkadaşlar için bence bulunmaz fırsat...BBRR abim bu işi ilerleteceğinize inanıyorum.Daha pahalı,adam akıllı bi motosikletim olsa kesinlikle yaptırırdım ama bunu zaten bi kaç ay sonra satıcam sonra adam akıllı bişey alıcam inşallah o zaman bende düşünürüm böyle bişey...Yaptırmak isteyen arkadaşlar bence kesinlikle başka yer aramamalılar.Fiyat ve yapılan işin kalitesi belli :cat:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
344
eline saglık barış abi cidden mükemmel ötesi olmuş aman aydın görnmesin bunu zaten hussar gittine cok uzuldu ;) gerci bu hussarı gorse eminim askerden gelince tekrar alır ;)
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
630
Ellerinize sağlık,çok güzel çalışma,tabiiki tamamıyla yetenek işi.Tebrikler:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tebrikler.benim viragoyu satmazsam yaparız bir dövme değilmi barış....
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Benim birşey yazmama gerek yok di mi Barış abi? :cat:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
ya ben kaskımı boyatsam kaça patlar? hadi en kötü ihtimalle her yeri desenle boyanacak diyelim. bir de deseni kağıda mı çizip göndermek lazım?
 
Katılım
25 Tem 2005
Mesajlar
195
:cyclopsan söylenicek herşey söylenmiş :rendeer: tebrikler barış abi.. süper..
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
62
Tebrikler

Tebrikler ellerinize sağlık. güzel olmuş. Fakat bir eksik var. Hussarın gün ışığında montajdan sonraki çil çil hali. Bundan mahrum etmeyin bizi..

Kolay gelsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst