FUARDAN İLK GÖRÜNTÜLER. 27-02-2013

Katılım
12 Nis 2011
Mesajlar
14
az önce bir daha aradım adamları.. herkes fuarda, yetkili biri yok dedi sekreter.. bende muhasebeden birine bağlattım telefonu.. adam tam bir bilgim yok ama sadece görünüm değişecek ve titreşim kalkcak dedi.. yani rtr160 görünümlü rtr150 getircekler heralde:pr::pr:
arkadaşlar ben bizzat en tepedeki isim ile görüştüm kesinlikle rtr150 harici bir motor olmayacak sadece makyajlama ve titreşim sorunu çözülmüş olarak gelecek ama scotter konusunda 2-3 model daha seçenek olarak sunacaklarmış ayrıca dip not Euro-3 emisyonu olmayan motorların satışı ülkemizde yasak onun içindir ki rtr160 ve rtr180 emisyon uyumu tutmuyor ve bu sepeten kaynaklı ülkemize bu şartlarda gelmesi imkansız.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
az önce bir daha aradım adamları.. herkes fuarda, yetkili biri yok dedi sekreter.. bende muhasebeden birine bağlattım telefonu.. adam tam bir bilgim yok ama sadece görünüm değişecek ve titreşim kalkcak dedi.. yani rtr160 görünümlü rtr150 getircekler heralde:pr::pr:

iyide titreşim nasıl kalkacakki? motor bloğu mu değişecek?..
 
Katılım
12 Nis 2011
Mesajlar
14
onu artık çıkınca deneyip test ederek görücez ama iyi olacağını düşünüyorum çok fazla eksiği olduğunu düşünmüyorum bu motorun en büyük sıkıntısı artçı ile yolculuklarda dahada ortaya çıkan titreşim sorunuydu bunuda çözerlerse gayet güzel olacaktır gidipte resim çeken olursa mutlaka eklesin gidemeyenlerde buradan görmüş olur en azından.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
onu artık çıkınca deneyip test ederek görücez ama iyi olacağını düşünüyorum çok fazla eksiği olduğunu düşünmüyorum bu motorun en büyük sıkıntısı artçı ile yolculuklarda dahada ortaya çıkan titreşim sorunuydu bunuda çözerlerse gayet güzel olacaktır gidipte resim çeken olursa mutlaka eklesin gidemeyenlerde buradan görmüş olur en azından.

bence RTR150'deki titreşim SORUN olacak boyutta değil zaten.
bu motorun tek ama tek problemi lastik ebatları!
Türkiye'de bu ebatlarda kaliteli takım lastik bulmak çok zor.
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
111
bu gün bayiden iki tane davetiye aldım ama davetiyenin arkasında firma kaşesi olmayan davetiyeler geçersiz diyor alırken dikkat etmedim ve bendekilerde de kaşe yok sorun olur mu?giden varmı böy
ke davetiye ile
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
arkadaşlar bugün vardım fuara gördüm tvs apache nin yeni kasasını 3 rengi mevcut sarı,yeşil ve kırmızı olanı ancak haziran gibi satışa çıkacakmış fiyatı da biraz artacakmış haberiniz olsun yanlış hatırlamıyorsam 5000 civarı idi ama emin değilim fakat yeni kasa rtr 150 harika olmuş mükemmel bana göre hatta ben meraktan şu alt sakal ve depo üstünde ki grenajlar 2012 kasalara uyar mı diye sordum ama bağlantı aparatları farklıymış :(
 
Katılım
11 Şub 2013
Mesajlar
58
Bugün fuar çok keyifliydi ama bazı markadaki motorlar bariz taşınırken bir yerlere sürtülmüş ve çizikler içindeydi sanki plakasını söküp teşhire konulmuş ikinci el gibiydi Kanuni stantında Hyosung artık Kanuni ST değil kendi markasınsa satılıcağını ve makyajlı halini baya bir inceledim Bumoto yeni Cbr kasasını kopyalayıp 2 renkli olarak yeni model çıkarmış Yukinin 250cc si çok şıktı Ducati stantı muhteşemdi Suziki, Honda Bmw stantları çok kalabalıktı ve her türlü motora binmek incelemek konusunda çok anlayışlı ve güler yüzlüydüler KTM motorları incelemeye kurcalamaya izin vermiyor hatta üzerine lütfen binmeyin diye yazı bile yapıştırmışlardı ve bence en ilgisiz stanttı genel olarak incelemeler sonucu fikir sahibi olunacak bir fuargezisi geçirdim çok keyifliydi
 
Katılım
9 Mar 2011
Mesajlar
10
Hondanın yeni modeli olan honda msx 125 fuarda varmı yoksa ne zmn gelir ? :silent:

---------- Post added at 20:27 ---------- Previous post was at 20:19 ----------

honda msx 125 gören varmı honda stantdın da :silent:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
arkadaşlar bugün vardım fuara gördüm tvs apache nin yeni kasasını 3 rengi mevcut sarı,yeşil ve kırmızı olanı ancak haziran gibi satışa çıkacakmış fiyatı da biraz artacakmış haberiniz olsun yanlış hatırlamıyorsam 5000 civarı idi ama emin değilim fakat yeni kasa rtr 150 harika olmuş mükemmel bana göre hatta ben meraktan şu alt sakal ve depo üstünde ki grenajlar 2012 kasalara uyar mı diye sordum ama bağlantı aparatları farklıymış :(

hocam 160 diyorlar dogru mu ? foto filan varmı ?
vibrasyon olayını çözecez demişlerdi.. varmı bilgin..
ben gitsem direkt tvsye gidecem
 
Katılım
9 Mar 2011
Mesajlar
10


---------- Post added at 20:36 ---------- Previous post was at 20:30 ----------

BU VİDEODAKİ MOTOR GELMİŞMİ GÖREN DUYAN VARMI :D
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
buyrun yeni tvs'ler :)

klsrj.jpg

klssd.jpg

klstc.jpg

klsub.jpg

klsuj.jpg

klsvd.jpg

klsvm.jpg

klsxh.jpg

klsz2.jpg

klt2f.jpg

klt2k.jpg

klt3g.jpg

klt3m.jpg

klt49.jpg

klt4d.jpg

bu da yeni bir modeldi bisan standında çok hoşuma gitti bindim üzerine gayet rahat geldi :)
klt50.jpg
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Sanırım yeşil - siyah Apache yok, ve RTR 150 yazıyor sanki orda. Ayrıca arka jant 17" olmuş gözüküyor.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst