FUARDAN İLK GÖRÜNTÜLER. 27-02-2013

Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
eline sağlık arkadaşım
gidip görmüş biri olarak size sorayım
Acaba fuarda kask , mont , aksesuar malzemeleri teşhir ve satışı var mı?
teşekkürler

bol miktarda aksesuar kask mont vs teşhir ve satışı olacak.

hyosung u soran arkadas. hyosung yoktu göremedim.
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
bu arada yarın gittiğimde evraklarımı yanıma alayım da şahıs firması adına çıkartacağım işlemler için ne gibi evraklar şart bilen var mı? yarın işleme başlarsak en azından hafta sonu binebilirim motosikletime....
 
Katılım
9 Ağu 2012
Mesajlar
63
Ybr 125 nasıl olmus acaba yaa . Size zahmet çekebilen varsa bi fotosunu atabilir mi ? Simdiden çok teşekkürler
 
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
176
cbr 250r nin repsol grenajlı modeli çıkmışmı yoksa her zaman hayallerdemi kalıcak ?
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
zevkler tartışılmaz ama şahsi fikrim yeni cbr600rr ne çirkin ne tipsiz olmuş öyle
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Inanmiyorum, Honda 100 cc altı makina getirmiş.
Benim gibi vergi düşmanları da artık Honda'ya binebilecek desenize :)
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
içim yandı yine yaramı deştin konuyu açan arkadaş :salut:
fuara gitmek hayal bizim için :pale: ne vakit var ne de imkan
umarım Allah ömür verir de şu motosiklet fuarını görmeden ölmem :pale:
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
78
yarın için fazla davetiyesi olan varmı :( öğleden sonra gitmeyi planlıyorum da yarın orada olacaklardan fazla davetiyesi olan varsa telefonlarını pm alabilir miyim rica etsem tesekkürler
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
güzel resimler eline sağlık, kısmetse pazar günü bende orada olacağım ceyhun22 ile birlikte :)
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
143
Lütfen şu öğrencilere ücretsiz mi acaba bilen yok mu?:pr:

biz elimizi kolumuzu sallaya sallaya girdik bugün hyosung vardı kanuni motorların arasında ben biraz erken gittim sanırım motorlar yeni yeni konuyordu.

ÖNEMLİ bir uyarı yapayım motorla gidecek arkadaşlar iyi kilitlesin motorlarını geçen sene 80e yakın motor çalınmış(ustamla gittim o söyledi) fuar önünden. hatta hava çok iyi değil metro veya araba ile gelirseniz daha bi rahat olur (bence).
Benim ilk fuara gidişim güzel bi ortam motorların hepsini(japon-italyan-alman) daha önceden görmüş olsam da hepsini bol ışıklı parlak bir şekilde görmek motor hastası biri için çok hoş oluyor :) bumoto ve özellikle offroad motor üreten çinli motorlarda görüntü açısından çok hoş duruyordu. imkanı olan herkesin görmesi lazım bence :)
 
Katılım
9 Ağu 2012
Mesajlar
61
bende perşembe 14:00 gibi oradayım inşallah. Bakalım öğrenci ayağına ücretsiz girebilecek miyiz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz elimizi kolumuzu sallaya sallaya girdik bugün hyosung vardı kanuni motorların arasında ben biraz erken gittim sanırım motorlar yeni yeni konuyordu.

ÖNEMLİ bir uyarı yapayım motorla gidecek arkadaşlar iyi kilitlesin motorlarını geçen sene 80e yakın motor çalınmış(ustamla gittim o söyledi) fuar önünden. hatta hava çok iyi değil metro veya araba ile gelirseniz daha bi rahat olur (bence).
Benim ilk fuara gidişim güzel bi ortam motorların hepsini(japon-italyan-alman) daha önceden görmüş olsam da hepsini bol ışıklı parlak bir şekilde görmek motor hastası biri için çok hoş oluyor :) bumoto ve özellikle offroad motor üreten çinli motorlarda görüntü açısından çok hoş duruyordu. imkanı olan herkesin görmesi lazım bence :)

Fuar açılmadığı için istediğiniz gibi girersiniz tabi :)
Motor çalınma olayı olmuştur belki ama ustan sallamış, 80 tane motor çalınmadığına dair 80 tane iddiaya bile girerim.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
143
abartmış olabilir ben bilmediğim için :p

bu arada gv 250 bana büyümüş gibi geldi hatta dikkatimi çekti gittim yanına baktım filan gidersen bi de sen baksana motora hakim biri olarak :) ışık yanılması mı oldu acaba :p
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel resimler :) 2.resimdeki cbr kaçlık? Rengi çok hoş daha önce görmemiştim 2013 model mi ? :joker:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst