tvs yenı model getırmısmı dıkkatınızını cektımı acaba?
en çok beklediğim soru bu![]()
hacı yemin et. hacı kalk git bak lütfen fuaraben geçen gün aradım. rtr160 getirdiklerini söylediler. ama görmeden inanmam
hacı yemin et. hacı kalk git bak lütfen fuara
ben pazar gidibiliyorum
---------- Post added at 12:13 ---------- Previous post was at 12:08 ----------
eger bunu getirdiyse motosikleti sattıgım gün alırım
http://www.tvsapache.com/images/160wallpapers/normal-screen-wall-1.jpg
Hata olmuş galiba, orada olması gereken resim:Suzuki standındaki döpiyes cekete bayıldım![]()
Çok güzel resimler2.resimdeki cbr kaçlık? Rengi çok hoş daha önce görmemiştim 2013 model mi ? :joker:
yok hocam cok güzel yeni renk ben çok beğendimxj6 nın yeni rengini ben beğendim ama beğenmedim diyen sanki daha çok olacak...
sevabına yeni xj6 ların abs'li fiyatını birileri öğrenebilir mi?
hacı yemin et. hacı kalk git bak lütfen fuara
ben pazar gidibiliyorum
---------- Post added at 12:13 ---------- Previous post was at 12:08 ----------
eger bunu getirdiyse motosikleti sattıgım gün alırım
http://www.tvsapache.com/images/160wallpapers/normal-screen-wall-1.jpg
aha kawa commuter olmus bu![]()