FUARDAN İLK GÖRÜNTÜLER. 27-02-2013

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
tvs yenı model getırmısmı dıkkatınızını cektımı acaba?
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Emeğinize sağlık; ben bu sene de gidemiyorum... İş yerinden ne izin var ne de... offff...
O bayan ceketi niye girmiş araya o anlaşılmadı yanlız?????
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
xj6 nın yeni rengini ben beğendim ama beğenmedim diyen sanki daha çok olacak...

sevabına yeni xj6 ların abs'li fiyatını birileri öğrenebilir mi?
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Fotoğraflar için teşekkürler. Yalnız dikkatimi çeken bişey oldu; bazı motorları sürerek getirmişler sanki :silent: Tekerleklerdeki pislikler dikkatimi çekti yurt dışında kutusundan çıkartırlar fuar için burada satılmayanları da getiriyorlar galiba.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
ben geçen gün aradım. rtr160 getirdiklerini söylediler. ama görmeden inanmam
hacı yemin et. hacı kalk git bak lütfen fuara
ben pazar gidibiliyorum

---------- Post added at 12:13 ---------- Previous post was at 12:08 ----------

eger bunu getirdiyse motosikleti sattıgım gün alırım
normal-screen-wall-1.jpg
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
aha kawa commuter olmus bu :)

az önce bir daha aradım adamları.. herkes fuarda, yetkili biri yok dedi sekreter.. bende muhasebeden birine bağlattım telefonu.. adam tam bir bilgim yok ama sadece görünüm değişecek ve titreşim kalkcak dedi.. yani rtr160 görünümlü rtr150 getircekler heralde:pr::pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst