- Katılım
- 12 Eyl 2005
- Mesajlar
- 367
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar dünya ticaret merkezindeki fuarda birbirimizi nasıl tanıyacagız.benim şöyle bir önerim var okunabilecek oranda küçük bir kağıda www.motosiklet.net yazıp yaka kartı gibi üzerimizde taşıyalım fena olmaz gibi geliyor bana şahsen ben bu siteden henüz hiçbir arkadaşla tanışmadım.
