fuarda birbirimizi nasıl tanırız?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Konu dışına çıkıp geyiğe sarmakta üstümüze yok di mi?
:)
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
yaka kartı çok iyi olur herkese tanışmak için nick iniz neydi acaba demiyelim:cherry:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Motor delisi üyeleri "Huni" geçirecekmiş kafasına. :mrgreen:
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
bence genel bir kart yaptıralım ismimizi yazıp öyle gidelim ama kim yapıcak bu isimli kart dizaynını :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Fuara gidebilsem gözüm motosikletlerden başka kimseyi görmezdi herhalde:p
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Prometheus' Alıntı:
"Bireysel çalışma yapmayın" dediler bize, biz de genel geyik yapıyoruz :p
ii tamam bende deri montumu giymeden gelirim.:) yada fuara alanı içinde gecekondu falan yapsak sitenin yeri belli olsun.gündüz kondu falan da olabilir :)))) herkes orda toplanır
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
isterdim ki fuar stand fiyatları hakkında bilgimiz olsun.
ufacık, miniminnacık bir stand açılması çok çok iyi olabilirdi. hem motosiklet.net için hem bizim için.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Fuarda standımız olcak, buda şu an bastırdığımız yaka tanıtım kartları ;

 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
20
arkadaşlar ben türkiye ye yeni gelen dorado markalı motorsikletin standında olucam adım emre yüksel...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
bu da benim kartım umarım son anda bir aksilik çıkmaz gelirim sizlerle tanışırım yakından.:)
ylmzzz9gh.jpg
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
Eyong' Alıntı:
Fuarda standımız olcak, buda şu an bastırdığımız yaka tanıtım kartları ;



fuardan önce dağıtılacak mı yoksa kendimiz hazırlayarak mı gelelim?

bu arada site yönetimi motosiklet.net için plastikkart falan üretmek ister ise, bu tür kartların üretimi konusunda yardımımın dokunabileceğini düşünüyorum.
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkez yakasına kırmızı karanfil taksın :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst