- Katılım
- 16 Şub 2011
- Mesajlar
- 176
- Konu Yazar
- #1
geçen gün biletleri aldım fakat aldığım yerdeki çalışanlar bu sene yamaha ve hondanın katılmayacağını söylediler.geçen sene gözlerimiz kawasakiyi ararken onu da bulamamıştık o da katılmamıştı .her geçen sene büyük firmalar elini eteğini çekior gibi . ilerki senelerde ne olacağı bir bilinmezlik içinde. neden katılmadıkları hallında bilgisi olan varmıdır acaba ?
Not: modlardan rica ediyorum banlanan üyeliğimin üstüne üyelik aldım lütfe bunu banlamayın geçen seferki sebep büyük siah yazı kullanmamdı .
Not: modlardan rica ediyorum banlanan üyeliğimin üstüne üyelik aldım lütfe bunu banlamayın geçen seferki sebep büyük siah yazı kullanmamdı .