fuara gelecek firmalar

Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
geçen gün biletleri aldım fakat aldığım yerdeki çalışanlar bu sene yamaha ve hondanın katılmayacağını söylediler.geçen sene gözlerimiz kawasakiyi ararken onu da bulamamıştık o da katılmamıştı .her geçen sene büyük firmalar elini eteğini çekior gibi . ilerki senelerde ne olacağı bir bilinmezlik içinde. neden katılmadıkları hallında bilgisi olan varmıdır acaba ?


Not: modlardan rica ediyorum banlanan üyeliğimin üstüne üyelik aldım lütfe bunu banlamayın geçen seferki sebep büyük siah yazı kullanmamdı .
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
aslında o da doğru gerek motorları gerek üstündekileri diğer firmaları solda sıfır bırakıyor
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçen gün biletleri aldım fakat aldığım yerdeki çalışanlar bu sene yamaha ve hondanın katılmayacağını söylediler.geçen sene gözlerimiz kawasakiyi ararken onu da bulamamıştık o da katılmamıştı .her geçen sene büyük firmalar elini eteğini çekior gibi . ilerki senelerde ne olacağı bir bilinmezlik içinde. neden katılmadıkları hallında bilgisi olan varmıdır acaba ?


Not: modlardan rica ediyorum banlanan üyeliğimin üstüne üyelik aldım lütfe bunu banlamayın geçen seferki sebep büyük siah yazı kullanmamdı .

bu fuar bayi ve aksesuar satışı ağırlıklı uyduruk bir çakma fuar olup asıl fuar 2.fuardır...
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
bmw 6 silindirli 1600 gtl i getiriyor.
ayrıca touratech standı olacak artık touratech türkiye bayisi var full touratech modlu motorları olacak şimdilik bunlar :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
o ne zaman abicim

abicim geçmiş senelrde harırlayacağınız gibi CNR EXPO nun organizasyonunu yaptığı Moto Show adıyla efsaneleşmiş fuarlar oldu..2008 den sonra uyduruk çin ithalatcısı firmalar bu fuarlarda yer bulamayınca bizde fuar isterük şeklinde ikilik çıkardı ve 2 tane fuarımız oldu...gogılda baktım bulamadım...ama 2.esas oğlan fuarı olacak...
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
üçaşşabeşyukarı bilgimiz var azıcık , ok metehan abi, bu fuar bu işin ayağa düşmüş hali gibi galiba
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu fuar bayi ve aksesuar satışı ağırlıklı uyduruk bir çakma fuar olup asıl fuar 2.fuardır...

Bahsettiğin fuar geçen sene olmamıştı. Önce Mart dediler. Sonra Aralık'a alındı. Ama Aralıkta da yapılmadı. Sanıyorum o fuar bir daha olmayacak.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
2 sene önce sizin dediğiniz gibi fuar olmuştu ilk fuar esas fuardı ikinci fuar çul çaput fuarıydı .2. fuara gelen motorcuların motosiketleri içerdekilerden bin kat daha iyiydi ben,arkadaşım ve bizim gibi en az 40 50 kişi içerden çıktık dışardaki motorlara baktık
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
bilinen markalardan benim konuştuğum bildiğim;
kawa z-moto bıraktığı için yok
honda varmı bilmiyorum ama mototal orada
triumph katılacaktı ama belki mototal ile aynı standı paylaşıyo olabilirler
bmw orada
suzuki tr orada olucak
yamaha orada
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Kawasaki katılmıyor. Evet arkadaşlar fuara katılacak firmaları şu şekilde.

Honda
Yamaha
Bmw
Suzuki
Harley-Davidson
Salcano
Uğur Mondial
Asya Motor
Sym
Spor Moto
Korlas (Ducati)
Kymco
Ferco
Pirelle
Bridgestone
Pumarex
HBI Motor (TVS)
Samura Motor
Genç Motor
Michelin
Ateş İthalat
Depar
Orhan Makina
Yonja motor
Işıldar Motor
Ümit motor
Petrol Ofisi
Hudson Leather
Motoplus
Meorient
Zafer Enerji
Pırelli
LBC giyim
Buz motor
Mert Otomotiv
Motaks
Karizma Motor
Motosay
Oktay Motor
Ebc Fren
Özen
Zafer Enerji
Rider Touratech
Aslı Bisiklet
Mototal
Yuki
Ümit Motor (Belderia)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Kawasaki katılmasada olur.

Zaten yaptığı çok fazla yenilik yok.

Honda ve Ducati yeterlidir. :p
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
KTM yok mu? 125 Duke inceleriz diye hayaller kuruyordum.. kawa da yok.. tam ofsayttan gol yedik yani..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst