- Konu Yazar
- #1
fren hidrolik göstergesine dikkat ettim de sıvı seviyesi yok...açtım baktım içinde hidro0lik de yok..geçen hafta ustaya ses geliyor frenlerden dedim balata spreyi sıktı gönderdi balatalarını değiştir dedi.bu ustalar var ya adamı hasta eder..hemen kolayındalar işin.balatalrıma bakıyorum lastiklerini daha yememiş..şimdi nasıl bi yol izlemeliyim yardımcı olursanız çok sevinirim.