- Katılım
- 25 Eki 2011
- Mesajlar
- 909
- Motosikleti
- Dominar 250
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar
Başlıkta belirttiğim gibi Forumda neden beğenmeme butonu yok?
Veya sadece neden beğen butonu var?
Hani şöyle bir durum olsa, bazen konuların içinde alakasız saçma sapan mesajlar olabiliyor
Bu mesajlar kullanıcılar tarafından eksilense örnek veriyorum konu içinde bir mesaj 50 üye tarafından eksilendi
sistem otomatik olarak mesaj sahibine uyarı mesajı gönderse 3 uyarı mesaj sonrasında forumdan kısa bir süre uzaklaştırılsa nasıl olur?
Başlıkta belirttiğim gibi Forumda neden beğenmeme butonu yok?
Veya sadece neden beğen butonu var?
Hani şöyle bir durum olsa, bazen konuların içinde alakasız saçma sapan mesajlar olabiliyor
Bu mesajlar kullanıcılar tarafından eksilense örnek veriyorum konu içinde bir mesaj 50 üye tarafından eksilendi
sistem otomatik olarak mesaj sahibine uyarı mesajı gönderse 3 uyarı mesaj sonrasında forumdan kısa bir süre uzaklaştırılsa nasıl olur?