Forumda neden beğenmeme butonu yok

Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
Merhaba arkadaşlar
Başlıkta belirttiğim gibi Forumda neden beğenmeme butonu yok?
Veya sadece neden beğen butonu var?

Hani şöyle bir durum olsa, bazen konuların içinde alakasız saçma sapan mesajlar olabiliyor
Bu mesajlar kullanıcılar tarafından eksilense örnek veriyorum konu içinde bir mesaj 50 üye tarafından eksilendi
sistem otomatik olarak mesaj sahibine uyarı mesajı gönderse 3 uyarı mesaj sonrasında forumdan kısa bir süre uzaklaştırılsa nasıl olur?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Var abicim.
Sayfanın en altına git.
Orada konuyu değerlendir diye bir bölüm var.
Kötü-çok kötü de dahil 5 adet değerlendirme seçeneği var.
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
Var abicim.
Sayfanın en altına git.
Orada konuyu değerlendir diye bir bölüm var.
Kötü-çok kötü de dahil 5 adet değerlendirme seçeneği var.

Abicim benim Sadece konu başlığına bakarak yorum yazmasaydın iyiydi
 
Katılım
4 May 2016
Mesajlar
476
Var abicim.
Sayfanın en altına git.
Orada konuyu değerlendir diye bir bölüm var.
Kötü-çok kötü de dahil 5 adet değerlendirme seçeneği var.

Öyle olunca rezil ötesi konuya bile yıldız vermiş oluyoruz. "Çok kötü ama yıldızı hak ettin, al bakalım" ...?
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Daha önce açılmış, daha yeni konuşulmuş konulara dair yeni başlıklar açılmasına engel olacaksa ne ala. Bakınız daha bir kaç hafta önce tartışılmışı var. Anketi de var hatta. http://www.motosiklet.net/forum/anketler/107936-dislike-butonu-anket.html

Daha geçen gün birisi, okuma yazma seviyesi TÜİK verilerinde "işte anca ölmeyecek kadar" olan birisi, yazısına dair onu uyardı diye bir başka yazara "sana dik yokuşta derin nefes aldırırım rulman bilyası seni" diye cevap verdi. Bu sevgi ortamında beğenmeme/dislike çok baş ağrıtır. Allah aşkına moderasyon şu başlığı diğerinin altına taşısın yoksa bu başlıkta da devam edecek bu konuşmalar.

Ben de az sonra neden dizel motosiklet yok lan diye yeni başlık açacağım bu gidişle.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
eskiye yazınca hortluyor, yenisini açınca eskisi vardı oluyor. şunada çözüm bulmak lazım.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Evet 2 haftalik yaziya cevap yazinca hortluyor zannedenlere bir cozum bulmak lazim. 2 yil ile 2 haftalik sure arasindaki farki, yarin mont alacagim konusunun zamana bagliligi ile termoplastikle fiber arasindaki fark nedir gibi 2 yil sonra bile ayni kalacak dogasini ayirt edebilmeyi de halketmek lazim. Diger dislike basligina son mesaj 20 gun once yazilmis. Ne yenilendi, ne degisti de ayri baslik? Önümüzdeki hafta bir daha acalim da bu baslik hortlamasin.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
2012 de açılmış konuyu hortlatmışlar ama. birileri hortlatma yüzünden fırça yemiştir. mesajlara bakmadım ama olmuştur öyle.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Ben yoruldum ve kedi kucagimda uyudu musait degilim. Aradaki farki baskasi anlativersin.

1zdc8rs.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Okudum konuyu yazilanlari ayh nie ise anlamadim bacagimi azcik incittim agridan midir nedir niyedir yazilanlari anlayamiyorum..
Olur ama sevmediysek belirtilebilir ama sole diim lobi yaparım heheh
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst