Foruma Yeni Üye Oldum.4 Vitesli Bir cup Alacağım.Önerisi Olan Var mı ?

Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Ne yani....Onca karizmatik cevap...onca eğitim sonundaki bilgi paylaşımı..onca yıllık tecrübenin sonundaki paylaşım huzuru...hepsi boşa mıydı?:pr:
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Bunca zaman sustum bilgimle...içimdeki tecrübeye gem vurdum...Sakladım herkeslerden gerçekleri ve içimdeki sesleri...Kah bir suyun kenarında duyulan supap çıtırdısıydı içimdekiler yada bir pistonun ü.ö.n ya varış heyecanı...
Ve hepsi yalan...öyle mi?
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
346
kumda oyna esra-su ::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst