- Katılım
- 26 Kas 2006
- Mesajlar
- 776
Ne yani....Onca karizmatik cevap...onca eğitim sonundaki bilgi paylaşımı..onca yıllık tecrübenin sonundaki paylaşım huzuru...hepsi boşa mıydı?
r:
adamda ki cup aşkına bak yahu
Ahmet arkadaşım sen gerizekalımısın? Neden farklı farklı rumuzlar kullanarak insanlarla kafa yapıyorsun?
öyle bir aşkki cinsiyet bile değiştirtiyor adama:cherry:
eskilerden hatırlayan varmı bilemiyorum kıskançtezgahtar nickli üye vardı hiç unutamam:queen: