Foruma Yeni Üye Oldum.4 Vitesli Bir cup Alacağım.Önerisi Olan Var mı ?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Foruma Yeni Üye Oldum.4 Vitesli Bir cup Alacağım.Önerisi Olan Var mı ?
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Hayırlı olsun...Bütçenize göre tercih yapmalısınız. Eğer 5.000YTL gibi bir rakamları zorluyorsanız bilindik ve güvenilir bir marka tercih edebilirsiniz. hondanın innovası injeksiyon sistemli ve çok güzel bir motor. Zira çin malı kullananlar tamamen şansa bağlı olarak yorum yapabilmektedir. X yada Y markası farketmeksizin kimi motor kullanıcıları mennun, kimisi değil. Bu nedenle yaygın servisi açısından kanunu yada mondial arasında tercih yapmalısınız...Tabi sıfır km olacaksa....
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
Mondial 100KH ı tercih edebilirsiniz... 1 sene boyunca kullandım ve arıza çıkartmadı diyebilirim tek kronik sorunu arka tekerdeki plastik takozlar .. sıksık değiştirmek zorunda kalıyorsunuz...

onun haricinde

Modenas ıda önerebilirim...
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
...................................................
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
RaiderKing ne alaka..yeni bir motor modeli mi
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahmet arkadaşım sen gerizekalımısın? Neden farklı farklı rumuzlar kullanarak insanlarla kafa yapıyorsun?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SinanAksu anlamadım
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
neler oluyor bi siteye ya :S burayada dadandı bu modeller
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
323
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarın 3 tane bırden acar ustelemeyın:mrgreen:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Utanmadan birde milletin resmini koymuş terbiyesiz.
Hayır pembe renkle yazmasa yine anlamazdım.
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
160
artık cup motorla ilgili konu açıldımı direk bu gelcek milletin aklına :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
Pişşşt usta açık verme:mrgreen: SS lere falan dadanır mazallah..''Arkadaşlar 3 vitesli GSX-R600 arıyorum'':queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst