- Katılım
- 15 Tem 2013
- Mesajlar
- 34
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
Daha önce benzer bir düşünce oldu mu bilmiyorum.Kısa bir önerim olacak;
Diyorum ki herkes profilinden imza kısmını , ad soyad ve ikamet ettiği şehir şeklinde düzenlesin. Hatta doğum yılımızı da yazabiliriz. Bu bir kural haline gelir ve herkes bunu yaparsa trollerin de önüne nispeten geçilir, insanlar yazarken nispeten daha düzgün ve hata yapmaktan çekinerek yazar diye düşünüyorum sonuçta iletinin altında kendi adı soyadı olacak. Diğer türlü bir konu açıldığında klavyesi olan yazıyor. Farazi konuşarak yazıyorum 99 doğumlu arkadaşımız 1000rr ile ilgili teknik yorum yapmaya çalışıyor, bunu başka bir genç arkadaş okuyor, yanıltabiliyor, bilgi kirliliğine sebebiyet verebiliyor.
Trollemek isteyen adını da sallar, yaşını da, yaşadığı şehri de diyenler olacaktır. Doğru sallar ama kaç kere?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------
Sanki imzalı daha iyi gibi
Daha önce benzer bir düşünce oldu mu bilmiyorum.Kısa bir önerim olacak;
Diyorum ki herkes profilinden imza kısmını , ad soyad ve ikamet ettiği şehir şeklinde düzenlesin. Hatta doğum yılımızı da yazabiliriz. Bu bir kural haline gelir ve herkes bunu yaparsa trollerin de önüne nispeten geçilir, insanlar yazarken nispeten daha düzgün ve hata yapmaktan çekinerek yazar diye düşünüyorum sonuçta iletinin altında kendi adı soyadı olacak. Diğer türlü bir konu açıldığında klavyesi olan yazıyor. Farazi konuşarak yazıyorum 99 doğumlu arkadaşımız 1000rr ile ilgili teknik yorum yapmaya çalışıyor, bunu başka bir genç arkadaş okuyor, yanıltabiliyor, bilgi kirliliğine sebebiyet verebiliyor.
Trollemek isteyen adını da sallar, yaşını da, yaşadığı şehri de diyenler olacaktır. Doğru sallar ama kaç kere?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------
Sanki imzalı daha iyi gibi