Forum Kurallarına İmza Kuralı Eklensin. ÖNERİ ve Düşünceleriniz

Katılım
15 Tem 2013
Mesajlar
34
Merhaba arkadaşlar,
Daha önce benzer bir düşünce oldu mu bilmiyorum.Kısa bir önerim olacak;
Diyorum ki herkes profilinden imza kısmını , ad soyad ve ikamet ettiği şehir şeklinde düzenlesin. Hatta doğum yılımızı da yazabiliriz. Bu bir kural haline gelir ve herkes bunu yaparsa trollerin de önüne nispeten geçilir, insanlar yazarken nispeten daha düzgün ve hata yapmaktan çekinerek yazar diye düşünüyorum sonuçta iletinin altında kendi adı soyadı olacak. Diğer türlü bir konu açıldığında klavyesi olan yazıyor. Farazi konuşarak yazıyorum 99 doğumlu arkadaşımız 1000rr ile ilgili teknik yorum yapmaya çalışıyor, bunu başka bir genç arkadaş okuyor, yanıltabiliyor, bilgi kirliliğine sebebiyet verebiliyor.

Trollemek isteyen adını da sallar, yaşını da, yaşadığı şehri de diyenler olacaktır. Doğru sallar ama kaç kere?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------

Sanki imzalı daha iyi gibi
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Herkes Ad Soyad ve yaşadığı yeri yazmak zorunda değil. Forum kurallarında böyle birşey yok. Böyle birşey olursa çok üye kaybederler. Donanımhaber'de bile sadece cep telefonu ile doğrulama şartı var, o da bazı bölümler için.
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Bence yeni kayıt olan istediği gibi konu açamasın.Önerim üyelik tarihinden 1 ay sonra konu açabilsin,bu süreçte bol bol eski konuları okusun.
 
Katılım
15 Tem 2013
Mesajlar
34
Herkes Ad Soyad ve yaşadığı yeri yazmak zorunda değil. Forum kurallarında böyle birşey yok. Böyle birşey olursa çok üye kaybederler. Donanımhaber'de bile sadece cep telefonu ile doğrulama şartı var, o da bazı bölümler için.

Sence neden ad soyad saklama gereği duyan bir üye olabilir? Yada adını soy adını kişi neden paylaşmak istemez?
Tanışmanın ilk 2 cümlesi adın soyadın ve tanıştığıma memnun oldum değil midir?
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
450
benden de bir tavsiye aylık 5 tl üyelik ücreti yapılsın :) giriş te de 3 aylık peşin kredi kartından ödeme densin.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
isim vermek sorun değildki trol dedigin ahmet mehmet koyar adını gene yazar ee tc denmi kontrol etcen ?

onun yerine 30 mesajı olmayan konu acamasın daha mantıklı
 
Katılım
15 Tem 2013
Mesajlar
34
isim vermek sorun değildki trol dedigin ahmet mehmet koyar adını gene yazar ee tc denmi kontrol etcen ?

onun yerine 30 mesajı olmayan konu acamasın daha mantıklı

Facebook tc kontrolü mü yapıyor? İstediği ismi koysun.

Konu açmadan önce belirli kıstasların olması önemli katılıyorum.
 
Katılım
11 Kas 2013
Mesajlar
132
Daha önce söyledim buradada söylüyorum tek çare budur..

Forumda henüz 1 yılı doldurmamış üyelerin açtığı başlıklar moderatörler tarafından incelenip uygun görülürse daha sonra yayına alınmalıdır
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Sence neden ad soyad saklama gereği duyan bir üye olabilir? Yada adını soy adını kişi neden paylaşmak istemez?
Tanışmanın ilk 2 cümlesi adın soyadın ve tanıştığıma memnun oldum değil midir?

iyi güzel hoşta benim adım ayvaz ben oraya abdurrahman yazsam doğru mu yanlış mı nereden bileceksiniz?
 
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
344
Bence normal durmadan bir şeyler yazıp paylaşmak aylık 5-10 tl olsun, 2 günde 1 5 yorum 1 konu hakkı olsun aynı IP adresi ile hesapda açılmasın
 
Katılım
5 Ağu 2014
Mesajlar
25
İmla kuralı da eklensin. Ne büyük harfle başlama ne virgül ne de nokta var çoğu yazılarda.
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Sonra bu ülke neden gelişmiyor diyorlar. Zekaya bak arkadaş.. Adını soyadını ve adresini yazabiliyorsan fake değilsin. Vaov, müthiş.

Konu açmaya sınırlama getirmek de forum kültürüne terstir. Şu kadar aydan sonra konu aç, 50 mesajdan sonra konu aç vs. dersen kimse üye olmaz siteye. Olaya ticari bakmıyorsunuz.

Bence telefon numarasıyla doğrulama sistemi getirsinler. Trollük yapan olursa da sistem otomatik olarak whatsapp'tan kullanıcıya muz, patlıcan, mısır koçanı vb. emojilerini göndersin. Bu şekilde mesaj gereken yere ulaşmış olacaktır.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Bence telefon numarasıyla doğrulama sistemi getirsinler. Trollük yapan olursa da sistem otomatik olarak whatsapp'tan kullanıcıya muz, patlıcan, mısır koçanı vb. emojilerini göndersin. Bu şekilde mesaj gereken yere ulaşmış olacaktır.

bu fikir bir harika dostum =)):rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o dediklerinizin hiç biri olmaz.bunlar çok yazıldı çizildi,son 8-9 yılda fazla bir süredir benzeri yüzlerce tane konu açıldı.
Bu forumun varlık amacı sizin sağlıklı ve doğru motosiklet bilgisi edinmeniz değil,para kazanmaktır.
bunun icin üye sayısının fazla olmasına ihtiyaç var,üye sayısı fazla olacak ki reklam gösterim değeri olsun,forum para kazandırsın.
ne yazdığınızın.kim olduğunuzun,motosiklet hakkında ne bildiğinizin zerre kadar önemi filan yok.moderasyon hak getire.
Bu yüzden forumdaki paylaşımları ciddi bir mantık süzgecinden gecirmeden doğru kabul etmemeyi öğrenirsiniz zaman icinde.
eski üyelerin ne kadar az paylaşım yaptığına bakın anlarsınız zaten.
Bu konuda hiç bir moderatörün kalkıp da çözüm getireceğini filan beklemeyin,kendimiz çalıp kendimiz oynarız :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst