Fethiye Gezimiz 4 gun 1100 km

Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Marmok 2007 ve Kuşadası gezilerimizden sonra gidebilecekmiyiz acaba derken
Kendimizi yollarda bulduk. İzmir Dikili den Fethiye yaklasık 450 km uzaklıkta.

13 Eylul Perşembe günü saat 14.00 de hazırlıklarımızı tamamladık ve yola cıktık.

MOTORUMUZ : SUZUKİ DL 650 V-STROM toplam 3 depo benzin harcadık 150 YTL benzin harcadık .

ALINAN EŞYALAR : 2 SIRT ÇANTASI BİR BEL ÇANTASI VE
DEPO USTUÇANTA.


TAVSİYE EDİLEN GEZİ EŞYALARI :
1- Ölüdenizdeki balıkları görmek için deniz gözlüğü
2- Teknede şortunuzu rüzgardan ucurmanıza karşılık en az 2 şort :pr:
3- Bu mevsindeki sert rüzgardan dolayı sıcaga ragmen balaklava :cat:



TAVSİYE ETTİĞİMİZ GEZİ AKTİVİTELERİ :
1- Ölüdenizde motor giriş ucreti 4.50 YTL motorla muhakkak içeri girin ve sağ
Taraftaki durgun suda yüzün .
2- Kanoya binin saati 2 kişik kano 10 YTL
3- Biz Saklıkente , Tlos’a ve Kayaköye motorla gittik . Aksine jeep turları varmıs
Öğle yemeği ve tüm girişler dahil 36 YTL ( kişi bası ) Otelinizden alınıyorsunuz
Ve otelinize bırakıyorlar . Çok daha uygun ve güvenli .
4- Tekne Turu Kişi bası 25 YTL öğle yemeği dahil. 12 adalar gezilmeli …
5- İngilizlerle en azından bir Futbol maci izlemelisiniz :mrgreen:

Fethiye haritası
dscn0083er0.jpg


sunu4kk4.jpg


sunu5jp5.jpg


sunu6zq0.jpg


sunu7zu8.jpg


sunu8td3.jpg


sunu9su2.jpg


sunu10ko9.jpg


sunu11ca0.jpg


sunu12jx2.jpg


Birbaşka gezimizi değerli motorcu dostlarımızla paylaşmak dileğiyle .
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
54
Çok güzel , eşin ve sana sağlıkla nice geziler diliyorum darısı bizim başımıza.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Çok güzel bir paylaşım ellerinize sağlık.Bu şekilde resim yüklemek için ne yapmak gerekiyor?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kıvanç kardeşim süper bi gezi olmuş tekerinize sağlık sanırım burcuda çok keyif almıştır yüzünden öyle görünüyor oraları özlemiştim sayenizde tekrar görme fırsatım oldu emekleriniz ve paylaşım için candan teşekkürler.
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Hayati kardeşim Powerpoint de hazırlayıp jpg olarak kaydelıyosun sunuyu. Sonra onuda resim olarak koyuyosun sıteye ...
Ümmet Abi Burcu dediğin gibi çok keyif aldı senınde yollarını karısladıgın yerlerdır ... Tesekkurler ...
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
valla hocam ellerinize sağlık bigün motor alıp gezi yapmak istediğimde bu başlıklara bakarım artıkın
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Harika gezi, güzel paylaşım:cat: Bu mevsimde buralar soğumaya başlar, aşağılara mı insek ne:mrgreen:

teşekkürler, sevdiklerinizle kazasız belasız nice geziler:cat::cat:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Harika gezi, güzel paylaşım:cat: Bu mevsimde buralar soğumaya başlar, aşağılara mı insek ne:mrgreen:

teşekkürler, sevdiklerinizle kazasız belasız nice geziler:cat::cat:

Paylaşım için teşekkürler,çok keyifli bir gezi olmuş.

Muzo hadi organizasyona başla,ne zaman yola çıkıyoruz:queen::queen::queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Paylaşım için teşekkürler,çok keyifli bir gezi olmuş.

Muzo hadi organizasyona başla,ne zaman yola çıkıyoruz:queen::queen::queen:

Hakan abim, acık dur yaavv:pale:
Daha son geziyi topikleyemedim:pale:
eylemlerimiz elbette devam edecek ama, bu arkadaşlara özenmedim değil, aşağılara mı insek Günü Birlik Ne:silent:

:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Hakan abim, acık dur yaavv:pale:
Daha son geziyi topikleyemedim:pale:
eylemlerimiz elbette devam edecek ama, bu arkadaşlara özenmedim değil, aşağılara mı insek Günü Birlik Ne:silent:

:mrgreen::mrgreen:

Tamam olur günübirlik,yarım günlük,gecelemeli,gecelemesiz:queen::queen::queen:gezelim,görelim,resim çekelim:flower:::deliir::::fool::::xblink::beni durduduramazsınız artık::jester::
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Güzel gezmişsiniz. Tekerinize sağlık. Resimlerde ayrı bi güzsellik katmış. Paylaşım için telekkürler.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Çok güzel bir gezi eline sağlık o el sallıyan BMW motorun sahibimi tanıştığınız kişi :silent:aslında BMW ile çıkmak lazım böyle gezilere :mrgreen:paylaşımın için teşekkürler
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
cok guzel gezı olmus 2 hafta ıcınde bende aynı rotayı yaapabılırım:)
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Çok güzel bir gezi eline sağlık o el sallıyan BMW motorun sahibimi tanıştığınız kişi :silent:aslında BMW ile çıkmak lazım böyle gezilere :mrgreen:paylaşımın için teşekkürler

Evet aynı zmanda koftecide oturan arkadasımız kendısı . BMW konusda da tam muhabbet ederken izmirli yavuz diye bir arkadasımızda honda Transalp le geldi . Tammm tartısma konusu :) Her 3 makıne de hakkını verıyor doğrusu ...

cok guzel gezı olmus 2 hafta ıcınde bende aynı rotayı yaapabılırım:)

Soyledigim seylere dikkat edersen yararını gorursun sanırım . Eglenceli ve doyurucu bir gezi . Dolu dolu 4-5 gun gecirebilecegın bir yer hatta daha bile fazla ilk sayfada haritada gorebılırsınz daha gezılcek cok fazla yer var.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
buyuk bır keyıfle okudum gezı yazınızı,4 gun de olsa ruya tatılı dıyebılırım,ımrendım sıze dostum...paylasım ıcın tskler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst