- Katılım
- 18 Ağu 2006
- Mesajlar
- 2,835
hııııımmm oh oh eylül ayında ne güzeldir oralar dicem ama zati resimlerde belli.
çok güzel gezi olmuşş. paylalımın için teşekkürlerrr...
çok güzel gezi olmuşş. paylalımın için teşekkürlerrr...