Fethiye Gezimiz 4 gun 1100 km

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
hııııımmm oh oh eylül ayında ne güzeldir oralar dicem ama zati resimlerde belli.
çok güzel gezi olmuşş. paylalımın için teşekkürlerrr...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
GÜzel Bİ Gezİ OlmuŞ Tekerİne SaĞlik.bu Arada Ben Akhİsarliyim Dİkİlİde YazliĞimiz Var Yazlari Gelİp Gİdİyorum GÖrÜŞÜp TaniŞmak Üzere Selamlar
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
GÜzel Bİ Gezİ OlmuŞ Tekerİne SaĞlik.bu Arada Ben Akhİsarliyim Dİkİlİde YazliĞimiz Var Yazlari Gelİp Gİdİyorum GÖrÜŞÜp TaniŞmak Üzere Selamlar

Merhaba Gurkay bey ben Dikilinin yerlisiyim . İşim ve ailem burda herzaman beklerim. Gelecegınız zaman ozelden mesaj atabılırsınız ... Gorusmek uzere ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst