Festivalde Lastiğimi Pıçakladılar!

Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Çok geçmiş olsun. Sanırım bu hiç bitmeyecek.

Aynı festivalde bir kaç yıl önce benim de henüz 2 günlük sıfır Fiddle'ım devrilmiş, karenajı aynası fren maneti kırılmıştı... Üzerine titrediğim bir motorun bu duruma getirilmesi beni motorumdan soğutmuş, ben de sizin gibi duruma isyan etmiştim.

Aynı festivalde bir arkadaşımın kamerası çalınmış, bir diğerinin de çadırın güpegündüz eşyalarıyla birlikte götürülmüştü...

O gün bugündür bir daha hiçbir Kuşadası festivaline, dahası güvenlik ya da kamerası olmayan hiçbir festivale katılmıyorum. Anladım ki bu tür festivaller hırsız ve vandalların av sahası.
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Hayabusa'nın yanına koymuştum motoru, o değil de niye ben

Kardeşim geçmiş olsun ama yukarıda ki lafım çok dikkatimi çekti yani hayabusa bıçaklasalardı zil takıp oynayacak mıydın?
Bu serzenişin çok garip benim de 1 hafta olmadı lastiğimi bıcakladılar ama hiç
Bir zaman demedim ki keşke önde ki audiyi veya arkada ki mercedesi bıcaklasalardı,

Bu arada geçtiğimiz senelerde bizim mahallede ve çevre mahaller de araçların üstüne ki benim arabada vardı hidrolik fren yağı döktüler ön kaputtan arka bagaj kapağına kadar sonra yapanların otoparkçılar olduğunu öğrendik hesaplarını kestik.
Srnin başına gelen olay da aynen bu hesap büyük ihtimalle ama günahını da almayalım lastikçi yaptırmış olabilir.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Hayabusa gibi gözebatan ,kodaman ve kaslı bir motor dururken niye r25'e dadandılar onu anlamamış herhalde.


Yakalayıp döveceksin sonra yerde kıvranırken şunu yapacaksın ;

::159::
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Geçmiş olsun burak.
Honda servisine rastlamasak biraz daha uğraştıracaktı bizi lastik olayı.
Ama şansımıza çabuk halledildi.
Dün bizim uğursuz günümüzdü sanırım senden ayrıldıktan sonra benimde benzin göstergem bozulmuş 3 çizgi benzin gösterirken birden yolda kaldım
Saolsun Team 35 üyeleri el attılar yine.
Ama kuşadası festivalini düzenleyen arkadaşların bu konuda sorumsuzluklarını yüzlerine vurmak lazım. Bir çok kişi lastik yüzünden mağdur oldu.
Lastikçide sıra olması bile manidardı.
Organizasyonu düzenleyenlerin "yapçak bişey yok gidin tutanak tutturun" demesi bence hoş değil. onun yerine ön ayak olup festival alanına bir tane lastikçi getirebilirlerdi. Sonuçta adanın yerlisi olan onlar biz değil!
Bir sonraki sene festivale güvenlik nedeniyle katılmayacağım
 
Katılım
18 Ara 2014
Mesajlar
203
Geçmiş olsun cidden üzücü bir durum. Eğer patlayan lastiklerin çoğu senin ki gibi diğerlerine göre nispeten daha ucuz lastiklerse yani ebattan bahsediyorum lastikçi veya jantı söken kişinin parmağı kesinlikle var niye hayabusaya dokunmadıklarının izahı bu 2bin tl lik lastiğin hesabıyla 500tl lik lastiğin hesabını bir tutmaz yetkililerde fazla umursamazlar. birde böyle adamlar farklı plakalara yaparlar hiç bir bodrum plakalı motora dokunmazlar mesela. protesto edip gitmemek gerek her sene aynı nane oluyorsa adam gibi otoparkçı ayarlasınlar 3-5tl verirsiniz gözünüz arkada kalmaz.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Anlamadım ki? Motosiklet festivalinde motosikletlere saygısızlık yapıp araziye park edin diyorlar? ''çekin motorları araba park edecek'' diyorlar ve motorcular buna ses etmeyip ''olur abey hemen abey'' mi diyorlar? Her sene lastikler kesiliyor,motosikletler devriliyor ama ne önlem alan var ne umrumda olan? ve sizler hala akın akın oraya gitmeye devam ediyorsunuz? Yok yok öyle değildir ya.
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
Belkide o lastikçiler eleman tutmuştur :d işler kesat ağa
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
2008 yılında motoshow'da KONTAKLARA YAPON DÖKÜYORLARDI yine O.ÇOCUKLARI,,,
SEBEP???

Sebep felan yok amaç KÜFÜR EDİLSİN başka bişiy değil,,,
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Hayabusa'nın yanına koymuştum motoru, o değil de niye ben

Kardeşim geçmiş olsun ama yukarıda ki lafım çok dikkatimi çekti yani hayabusa bıçaklasalardı zil takıp oynayacak mıydın?
Bu serzenişin çok garip benim de 1 hafta olmadı lastiğimi bıcakladılar ama hiç
Bir zaman demedim ki keşke önde ki audiyi veya arkada ki mercedesi bıcaklasalardı,

Bu arada geçtiğimiz senelerde bizim mahallede ve çevre mahaller de araçların üstüne ki benim arabada vardı hidrolik fren yağı döktüler ön kaputtan arka bagaj kapağına kadar sonra yapanların otoparkçılar olduğunu öğrendik hesaplarını kestik.
Srnin başına gelen olay da aynen bu hesap büyük ihtimalle ama günahını da almayalım lastikçi yaptırmış olabilir.

Teşekkür ederim, yazdığımız kopyalayıp yapıştırmışsınız fakat sonundaki gülen suratı unutmuşsunuz :)
Yazdığımın gerçek anlamda bir ciddiliği yoktu.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Geçmiş olsun. Festivalden rahatsız olan birisidir. Bu arada motor "kundaklandı" demişsin. Motorunun lastiğini hem "pıçaklayıp" hem de yaktılar mı ? Anlamadım.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Geçmiş olsun burak.
Honda servisine rastlamasak biraz daha uğraştıracaktı bizi lastik olayı.
Ama şansımıza çabuk halledildi.
Dün bizim uğursuz günümüzdü sanırım senden ayrıldıktan sonra benimde benzin göstergem bozulmuş 3 çizgi benzin gösterirken birden yolda kaldım
Saolsun Team 35 üyeleri el attılar yine.
Ama kuşadası festivalini düzenleyen arkadaşların bu konuda sorumsuzluklarını yüzlerine vurmak lazım. Bir çok kişi lastik yüzünden mağdur oldu.
Lastikçide sıra olması bile manidardı.
Organizasyonu düzenleyenlerin "yapçak bişey yok gidin tutanak tutturun" demesi bence hoş değil. onun yerine ön ayak olup festival alanına bir tane lastikçi getirebilirlerdi. Sonuçta adanın yerlisi olan onlar biz değil!
Bir sonraki sene festivale güvenlik nedeniyle katılmayacağım

Sağol abi, evet servis arabası olmasa çok sıkıntı olacaktı. Sana da geçmiş olsun bu arada :)

Geçmiş olsun. Festivalden rahatsız olan birisidir. Bu arada motor "kundaklandı" demişsin. Motorunun lastiğini hem "pıçaklayıp" hem de yaktılar mı ? Anlamadım.

Teşekkürler. "Pıçakladılar" sadece, kundaklama lafın gelişi.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Bu güne kadar birçok festivale katıldım ilk defa böyle birşey duyuyorum
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
vay arkadaş motorcu adam yerine koyulmaz yol verilmez çarparlar motosikletini çalarlar şimdide lastiğini keserler memleketimi severim ne mutlu Türküm diyene ama insan illallah ediyor bazen
 
Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
210
Abi şanslıymışsın ki bu işi yapanlar daha profesyonelleşmemiş yoksa gece motorunu bıraktığın yerden çalarlardı ben olsam 5 km ile de olsa eve kadar götürürdüm motoru :)
 
Katılım
5 Kas 2014
Mesajlar
132
Ben de festivaldeydim biz 7 motoru çadırların önüne koyduk bir sıkıntı çıkmadı. Ama onu yapanlar neyin kafasını yaşamış onu anlamadım. Millet oraya eğlenmeye kafa dağıtmaya gelmiş onu yapanlarda çileye dönüştürmüş.
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
1,043
Anlamadım ki? Motosiklet festivalinde motosikletlere saygısızlık yapıp araziye park edin diyorlar? ''çekin motorları araba park edecek'' diyorlar ve motorcular buna ses etmeyip ''olur abey hemen abey'' mi diyorlar? Her sene lastikler kesiliyor,motosikletler devriliyor ama ne önlem alan var ne umrumda olan? ve sizler hala akın akın oraya gitmeye devam ediyorsunuz? Yok yok öyle değildir ya.

+1 herhangi bir konser değil sonuçta motosiklet festivali.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst