- Katılım
- 9 Haz 2012
- Mesajlar
- 519
- Konu Yazar
- #1
Selamlar Mt ahalisi.
İsyanım başlıkta açıkça var, ama yine de ben gördüğüm bazı ihmalleri yazmadan edemeyeceğim. Dün birkaç haftadır planını yaptığım Kuşadası Motofest'e Team35 üyeleri ile gittim. Festival alanında kamp çadırlarının yanında iki tane basketbol sahası vardı ve çoğu kişi motosikletini oraya park ediyordu. Açıkçası tekin de görünüyordu, pek kıllanmadım. Motosikletini oraya park etmeyenler de genelde çadırının yanına koyuyordu. Büyük bir organizasyon olduğu halde hiçbir güvenlik elemanının olmaması dikkatimi çekmişti, fakat kendimce 'Kuşadasında böyle şeylere gerek olmuyor herhalde' dedim ve çok da takılmadım. Herkes gibi ben de motosikletimi oraya bıraktım.
Buraya kadar sıkıntı yok, sıkıntı akşam başladı. Kortej sonrası herkes festival alanına döndü ve yetkililer motosikletlerin konser alanının yanında bulunan boş çimenlik alana alınmasını istediler. Neden? çünkü basket sahalarının oraya otomobiller park edecekmiş. Çimlik alan dediğim de; taş, toprak, otlar..Hiçbir ışıklandırma söz konusu değil. Konser bitimi motosikletime bindim ve gidonunda müthiş bir ağırlık sezdim. 'Herhalde yumuşak bir alana girdim teker gömüldü ondan böyledir' dedim ve yola çıkar çıkmaz lastiğe baktığımda patlamış olduğunu fark ettim.. Taş mı battı, çivi mi girdi karanlıkta bakamayacaktım ve motoru oraya bir yere bıraktım (Herkesin motosikleti orada buradaydı).
Sabah lastiğe baktım ve kundaklandığını fark ettim. Resmen pıçaklanmıştı. Köpük sıkmayı denedik olmadı, köpüğün hepsi yarıktan dışarı çıktı. Neyse ki bir minibüs bulduk ve motosikleti sanayiye götürüp yama yaptırdım. Yama yaptırdığım yere 2-3 motosiklet daha geldi, hepsinin ön lastiği aynı durumdaydı.
Yetkililerle konuşayım dedim ve bana bir çok araba ve motosikletin lastiğinin bıçaklandığını söylediler. 'ee, nasıl iş bu?' dedim, 'yapacak bir şey yok, polis geldi tutanak tuttu' dediler. İşin komiği aynı şey geçen sene de olmuş..
Birçok yerde motosiklet festivalleri düzenleniyor, peki siz hiç böyle bir şeyle karşılaştınız mı? Ben hiçbir güvenlik olmaması, motosikletlerin park alanından çekilip çimlere alınması ve burasının hiç ışık barındırmamasını ihmal olarak adlandırıyorum.
Not: O değil de, Hayabusa'nın yanına koymuştum motoru, o değil de niye ben
Not2: Team35 üyelerine buradan selam, hepsine çok teşekkürler.
İsyanım başlıkta açıkça var, ama yine de ben gördüğüm bazı ihmalleri yazmadan edemeyeceğim. Dün birkaç haftadır planını yaptığım Kuşadası Motofest'e Team35 üyeleri ile gittim. Festival alanında kamp çadırlarının yanında iki tane basketbol sahası vardı ve çoğu kişi motosikletini oraya park ediyordu. Açıkçası tekin de görünüyordu, pek kıllanmadım. Motosikletini oraya park etmeyenler de genelde çadırının yanına koyuyordu. Büyük bir organizasyon olduğu halde hiçbir güvenlik elemanının olmaması dikkatimi çekmişti, fakat kendimce 'Kuşadasında böyle şeylere gerek olmuyor herhalde' dedim ve çok da takılmadım. Herkes gibi ben de motosikletimi oraya bıraktım.
Buraya kadar sıkıntı yok, sıkıntı akşam başladı. Kortej sonrası herkes festival alanına döndü ve yetkililer motosikletlerin konser alanının yanında bulunan boş çimenlik alana alınmasını istediler. Neden? çünkü basket sahalarının oraya otomobiller park edecekmiş. Çimlik alan dediğim de; taş, toprak, otlar..Hiçbir ışıklandırma söz konusu değil. Konser bitimi motosikletime bindim ve gidonunda müthiş bir ağırlık sezdim. 'Herhalde yumuşak bir alana girdim teker gömüldü ondan böyledir' dedim ve yola çıkar çıkmaz lastiğe baktığımda patlamış olduğunu fark ettim.. Taş mı battı, çivi mi girdi karanlıkta bakamayacaktım ve motoru oraya bir yere bıraktım (Herkesin motosikleti orada buradaydı).
Sabah lastiğe baktım ve kundaklandığını fark ettim. Resmen pıçaklanmıştı. Köpük sıkmayı denedik olmadı, köpüğün hepsi yarıktan dışarı çıktı. Neyse ki bir minibüs bulduk ve motosikleti sanayiye götürüp yama yaptırdım. Yama yaptırdığım yere 2-3 motosiklet daha geldi, hepsinin ön lastiği aynı durumdaydı.
Yetkililerle konuşayım dedim ve bana bir çok araba ve motosikletin lastiğinin bıçaklandığını söylediler. 'ee, nasıl iş bu?' dedim, 'yapacak bir şey yok, polis geldi tutanak tuttu' dediler. İşin komiği aynı şey geçen sene de olmuş..
Birçok yerde motosiklet festivalleri düzenleniyor, peki siz hiç böyle bir şeyle karşılaştınız mı? Ben hiçbir güvenlik olmaması, motosikletlerin park alanından çekilip çimlere alınması ve burasının hiç ışık barındırmamasını ihmal olarak adlandırıyorum.
Not: O değil de, Hayabusa'nın yanına koymuştum motoru, o değil de niye ben
Not2: Team35 üyelerine buradan selam, hepsine çok teşekkürler.