Çok geçmiş olsun. Sanırım bu hiç bitmeyecek.
Aynı festivalde bir kaç yıl önce benim de henüz 2 günlük sıfır Fiddle'ım devrilmiş, karenajı aynası fren maneti kırılmıştı... Üzerine titrediğim bir motorun bu duruma getirilmesi beni motorumdan soğutmuş, ben de sizin gibi duruma isyan etmiştim.
Aynı festivalde bir arkadaşımın kamerası çalınmış, bir diğerinin de çadırın güpegündüz eşyalarıyla birlikte götürülmüştü...
O gün bugündür bir daha hiçbir Kuşadası festivaline, dahası güvenlik ya da kamerası olmayan hiçbir festivale katılmıyorum. Anladım ki bu tür festivaller hırsız ve vandalların av sahası.
Aynı festivalde bir kaç yıl önce benim de henüz 2 günlük sıfır Fiddle'ım devrilmiş, karenajı aynası fren maneti kırılmıştı... Üzerine titrediğim bir motorun bu duruma getirilmesi beni motorumdan soğutmuş, ben de sizin gibi duruma isyan etmiştim.
Aynı festivalde bir arkadaşımın kamerası çalınmış, bir diğerinin de çadırın güpegündüz eşyalarıyla birlikte götürülmüştü...
O gün bugündür bir daha hiçbir Kuşadası festivaline, dahası güvenlik ya da kamerası olmayan hiçbir festivale katılmıyorum. Anladım ki bu tür festivaller hırsız ve vandalların av sahası.