- Katılım
- 12 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,743
yok yok adamın boynu kırılmamıs sadece kaburgası zedelenmiş
dostum toz bulutu görsen pistte yavaşlamazmısın sen yaw??? adam toz bulutunun içinden kopmuş geliyor belliki bi tehlike var neyine basıyosun o kadar??? bazıları yarış psikolojisi dicek şimdi....
Kaza kötü tabi.Bunun neredeyse karbon kopyası olmuştu 2 sene önce 125 cc de Thomas Luthi yapmıştı kazayı.Kalkıp koşmuştu sonra onu hatırlıyorum.Bu eleman da ufak tefek yara bereyle atlatmış diye biliyorum eurosport spikerlerinin anlattığı kadarıyla...Yani kaza feci görünüyor ama kaza yapanın akıbeti feci olmamış.Paylaşım için sağol:cat: