Feci motor kazasının görüntüleri

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
dostum toz bulutu görsen pistte yavaşlamazmısın sen yaw??? adam toz bulutunun içinden kopmuş geliyor belliki bi tehlike var neyine basıyosun o kadar??? bazıları yarış psikolojisi dicek şimdi....

200-250 km hızla ilerlerken karar vermek kolay olamayabilir :) (gerçi hızlarını bilmiyorum ama 100 km hızla giderken bile durum böyle)

ani frenlemede arkadan gelenleride düşünmek lazım

toz bulutunu görüp sen yavaşlarsın,arkandan gelecek adam gaz kesmeyeyim diye düşünebilir bazı sebeplerden ötürü...

çok kısa anlar şonuçta,bu kadarını düşünme şansı olamayabilir
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Evet adamin ciddi bir durumu yokmus, ilk carpma esnasinda olsa gerek leğen kemiğini kırmış ve 2 kaburgasını zedelemiş.. Tulum hakikaten iyi korumus adami, gerci biraz sans ve tecrube karisiminin da yardimi olmus elbette.. Kafa ustu ya da baska bir sekilde dusse ne olurdu bilemiyorum..

Motorcu tam gaz gidiyormus o ara, dolayisiyla 200-250 civari bir hizda oldugunu dusunmek mantikli sanirim..
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Surucu toz bulutundan ciktigi anda karsisinda kazali motoru goruyor , frene basmasi zaten olayi daha kacinilmaz yapmiyor . Cok iyi bir refleks ile en azindan kendini bariyerlere atabilirdi. Ilk dusme aninda bilinci yerinde idi kollarini topluyor fakat sonra motorun burun kismi kafasina carpior ve bilincini kaybediyor dusme aninda boyun boslukta oldugundan belli. O an tehlikeli bir an umarim bir sey olmamistir.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Kaza kötü tabi.Bunun neredeyse karbon kopyası olmuştu 2 sene önce 125 cc de Thomas Luthi yapmıştı kazayı.Kalkıp koşmuştu sonra onu hatırlıyorum.Bu eleman da ufak tefek yara bereyle atlatmış diye biliyorum eurosport spikerlerinin anlattığı kadarıyla...Yani kaza feci görünüyor ama kaza yapanın akıbeti feci olmamış.Paylaşım için sağol:cat:

ben de merak ediyordum. teşekkürler. kormalar çok ama çok önemli....:cat:
 
Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
185
ivmelenme anında fren bi mok a benzemior, motor kapnıo yere fakat hız aynı hız, sadece kontra ile kaçabilirdi, zaten motorda kaçıcaz durmaya çalışmak felaket getirır (bence)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst