Fazerla Kanisipi-Çatak Yolları

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Pazar sabahı uyanır uyanmaz heyecanla pencereden dışarıyı kontrol ediyorum parlak bir güneş Doğu Anadolu doğasını ısıtmakta.. Bu benim için buradaki sayılı günlerimde kaçırılmaması gereken bir fırsat anlamına geliyor. Hemen telefona sarılıp arıyorum arkadaşları, otopsici nöbette gelemeyecek, blackhawk'ın teli kapalı, İhsan yeni uyanmış hazırlanması uzun sürer tam yalnız bir yolculuk olacağını düşünürken Uğur gelebileceğini söylüyor ve iki motosiklet güneye; Kanisipi'ye doğru yol alıyoruz.

2007 model fazerim ve ben yola hazırız.



Uploaded with ImageShack.us

2010 model Destrosuyla Uğur



Uploaded with ImageShack.us

Yollar bol virajlı ve yer yer mıcır kaplı aslında Xt ile gelmeliydim ama fazeri test etmek istiyorum



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Siz değerli motosiklet tutkunu doslarım; özellikle askerliğiini bölgede yapanlar için doğudan bahar kareleri



Uploaded with ImageShack.us

Fotoları makina taşımak istemediğimden telle çekiyorum oyüzden çok orjinal değiller.

Fazer yakışıklı bir alet olsada yol seçmesi ve beni kısıtlaması yüzünden biraz mesafeliyiz şuan çok temiz ve orjinal ilerde ondan dört silindir bir enduro çıkarabilirim :queen:



Uploaded with ImageShack.us

Doğudan bahar görüntüleri

Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Merak edenler içiin Destronun Fazera kıyasla boyutları



Uploaded with ImageShack.us

Bölgeden sarp kayalıklar



Uploaded with ImageShack.us

İşte doğuda bahar; bence harika keşke fotomak alsaydım yanıma daha iyi görüntülerdim.



Uploaded with ImageShack.us

Bu kısım full mıcır, fazerı yatırırmasam iyi :cherry:



Uploaded with ImageShack.us

VIA ve DNV :mrgreen:



Uploaded with ImageShack.us

Orada bir hareket algıladım hareket sensörü gibiyim hehe :queen:



Uploaded with ImageShack.us

Kanisipi'ye vardık.. Türkçesi "Beyaz Su" Kürtçeyle üçüncü yabancı dili kaptık sayılır :cherry:



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Şelale fotoda göründüğünden daha sarp çıkmak istedim epey yorucu oldu.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Arkamda istisnat seti vardı çekim için daha geri gidemedim :)

Destro



Uploaded with ImageShack.us

Fazer



Uploaded with ImageShack.us

Şelalenin yukarısına doğru ilerliyorum.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Son nokta aslında tırmanabilirdim kondüsyonum iyi sayılır ama Uğur'u aşağıda fazla bekletmek istemedim.



Uploaded with ImageShack.us

Sanki karadeniz :queen:



Uploaded with ImageShack.us

Kanisipiden Çatak'a devam ettik Çatak'a 3-4 km kala Uğur'un köpeğe çarpıp düşmesi gezinin tadını bozuyor. Çok şükür kendisinde ve motosikletinde ciddi bir sıkıntı yok ama devam etmek istemiyor ve geri dönüyoruz.

Eminimki buraların güzelliklerini yakın bölge insanı ve buralarda görev yapanlar dışında pek bilen yok. Şahsen gelmeden önce bende doğunun bu güzelliklerinden bihaberdim

. Amacım buralardaki güzellikleri sizlerlede paylaşıp tanıtımını yapmak çünkü buralarda BİZİM ,gezilip görülecek DAHA çok güzel yerler var fırsatım oldukça paylaşmaya devam edeceğim.

Umarım beğenmişsinizdir :rendeer:
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
101
Aslında benimde isteğim böyle bir gezi yapmak. Alıp başımı 1 haftalık Türkiye turu yapmak. Harika bir gezi olmuş. Gıpta ettim.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
VIA yine iyi gezmişsin tebrikler.Bu arada Fazer'ın stabilize ve mıcırbilize performansı nasılmış, test sonuçları nedir:p

08052011194.jpg
Hey gözünmü sevdigimin suyu nasılda gittigi yere can veriyor.O sarp kayalıkları bile yeşertmiş.:cat:
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
VIA yine iyi gezmişsin tebrikler.Bu arada Fazer'ın stabilize ve mıcırbilize performansı nasılmış, test sonuçları nedir:p

Hey gözünmü sevdigimin suyu nasılda gittigi yere can veriyor.O sarp kayalıkları bile yeşertmiş.:cat:

Fazerın stabilize performansı çok kötü ama VIAnınki superrdi :cherry::queen:
ELINT zaten su hayat demektir. :p:queen:
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Cok guzel manzaralar gidemesemde gitmis kadar oldum eline ayagina saglik yolunuz acik tekerinizduz bassin
 
Katılım
18 Eki 2006
Mesajlar
272
güzel gezi olmuş ama arkdaşının kaza yapması iyi olmadı birşeyyok inşallah onda
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Arkadaşımdada motorundada ciddi bir şey yok çok şükür, çarptığı köpek yaralanmadı bile ifadesini aldıktan sonra serbest bıraktık :cherry:
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
ben sana 2 gün sonra güzel fotolar çekecem, gör nasıl çekileceğini bizzat benim elimden :mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
183
destroda test edilmiş aslında değerlendirmeler nasıl? Ayrıca gezide güzel görünüyo telefonun iyiymiş :p
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
gez tabi kendi başına bize nöbet kitlesinler

Bu gezintiler çerez sayılır hafta sonu Hatay'a gidip geleceğiz..tabi sen bir bahane uydurup katılmazsan orasını bilemem :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:39 ----------

ben sana 2 gün sonra güzel fotolar çekecem, gör nasıl çekileceğini bizzat benim elimden :mrgreen:

Heyecanla bekliyorum cumayı..senin fotoğraflama tekniklerin süper zaten harika bir gezi olacak inşallah ve iyi iş çıkaracağımızdan kuşkum yok :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:42 ----------

destroda test edilmiş aslında değerlendirmeler nasıl? Ayrıca gezide güzel görünüyo telefonun iyiymiş :p

Destronun rodajı henüz bitmediğinden fazla yüklenemedik sadece şunu söyleyebilirim virajlarda oldukça iyiydi ve harika bir sesi var. :)
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
VIA bu DOKTOR kıvırcak gibi duruyor hatay işini hahaha

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 ----------

Arkadaşımdada motorundada ciddi bir şey yok çok şükür, çarptığı köpek yaralanmadı bile ifadesini aldıktan sonra serbest bıraktık :cherry:

hahhahhah:queen::queen::queen: yanlız diğer köpeklerede bilgi vermiş o çarptığınız köpek.KIRMIZI MOTORDAN ve KANKİSİ VAR ONUN HEP MAVİDEN TAKILAN BİRİ, ONLARI GÖRÜNCE KAÇINNNNNNNNNNNNNN :salut::salut::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Güzel gezmişsin abi tebrikler, ayrıca geçmiş olsun :rendeer:

Özledim be şimdiden oraları :salut:
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
VIA bu DOKTOR kıvırcak gibi duruyor hatay işini hahaha

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 ----------



hahhahhah:queen::queen::queen: yanlız diğer köpeklerede bilgi vermiş o çarptığınız köpek.KIRMIZI MOTORDAN ve KANKİSİ VAR ONUN HEP MAVİDEN TAKILAN BİRİ, ONLARI GÖRÜNCE KAÇINNNNNNNNNNNNNN :salut::salut::queen::queen:

Valla bilmiyomki abi; adam Hatay için çok ciddi hazırlık yaptı, gezi için bir dünya gereksiz malzeme satın aldı :cherry: gezecem diye okadar lüzumsuz harcama yaptıki geziyi yapacak parası kalmadı :queen:

Bence o köpek bir daha motosiklet gördüğünde yola değil dağa doğru kaçar tabi iç kanamadan ölmediyse :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 ----------

Güzel gezmişsin abi tebrikler, ayrıca geçmiş olsun :rendeer:

Özledim be şimdiden oraları :salut:

Metci nezaman istersen,fırsat bulursan buyur gel Van'a misafirimiz olursun motosikletle Özalpe ve görev yaptığın köyede gideriz, gelmeyi düşünürsen önceden haber verirsin güzel bir organizasyon yaparız senin için.Sen burdayken yeni gelmiştim Van'a oyüzden ilgilenemedim,görüşemedik halen uktedir içimde sana kapımız herzaman açık bunu bilmelisin dostum :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Metci nezaman istersen,fırsat bulursan buyur gel Van'a misafirimiz olursun motosikletle Özalpe ve görev yaptığın köyede gideriz, gelmeyi düşünürsen önceden haber verirsin güzel bir organizasyon yaparız senin için.Sen burdayken yeni gelmiştim Van'a oyüzden ilgilenemedim,görüşemedik halen uktedir içimde sana kapımız herzaman açık bunu bilmelisin dostum :rendeer:

Tamam abi gelme fırsatım olur olmaz haberdar ederim, benimde içimde kaldı sizlerle tanışamadan gelmek... Bakalım zaman ne gösterecek... :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst