- Katılım
- 28 Ağu 2010
- Mesajlar
- 452
- Konu Yazar
- #1
Pazar sabahı uyanır uyanmaz heyecanla pencereden dışarıyı kontrol ediyorum parlak bir güneş Doğu Anadolu doğasını ısıtmakta.. Bu benim için buradaki sayılı günlerimde kaçırılmaması gereken bir fırsat anlamına geliyor. Hemen telefona sarılıp arıyorum arkadaşları, otopsici nöbette gelemeyecek, blackhawk'ın teli kapalı, İhsan yeni uyanmış hazırlanması uzun sürer tam yalnız bir yolculuk olacağını düşünürken Uğur gelebileceğini söylüyor ve iki motosiklet güneye; Kanisipi'ye doğru yol alıyoruz.
2007 model fazerim ve ben yola hazırız.

Uploaded with ImageShack.us
2010 model Destrosuyla Uğur

Uploaded with ImageShack.us
Yollar bol virajlı ve yer yer mıcır kaplı aslında Xt ile gelmeliydim ama fazeri test etmek istiyorum

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Siz değerli motosiklet tutkunu doslarım; özellikle askerliğiini bölgede yapanlar için doğudan bahar kareleri

Uploaded with ImageShack.us
Fotoları makina taşımak istemediğimden telle çekiyorum oyüzden çok orjinal değiller.
Fazer yakışıklı bir alet olsada yol seçmesi ve beni kısıtlaması yüzünden biraz mesafeliyiz şuan çok temiz ve orjinal ilerde ondan dört silindir bir enduro çıkarabilirim :queen:

Uploaded with ImageShack.us
Doğudan bahar görüntüleri

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Merak edenler içiin Destronun Fazera kıyasla boyutları

Uploaded with ImageShack.us
Bölgeden sarp kayalıklar

Uploaded with ImageShack.us
İşte doğuda bahar; bence harika keşke fotomak alsaydım yanıma daha iyi görüntülerdim.

Uploaded with ImageShack.us
Bu kısım full mıcır, fazerı yatırırmasam iyi :cherry:

Uploaded with ImageShack.us
VIA ve DNV :mrgreen:

Uploaded with ImageShack.us
Orada bir hareket algıladım hareket sensörü gibiyim hehe :queen:

Uploaded with ImageShack.us
Kanisipi'ye vardık.. Türkçesi "Beyaz Su" Kürtçeyle üçüncü yabancı dili kaptık sayılır :cherry:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Şelale fotoda göründüğünden daha sarp çıkmak istedim epey yorucu oldu.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Arkamda istisnat seti vardı çekim için daha geri gidemedim
Destro

Uploaded with ImageShack.us
Fazer

Uploaded with ImageShack.us
Şelalenin yukarısına doğru ilerliyorum.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Son nokta aslında tırmanabilirdim kondüsyonum iyi sayılır ama Uğur'u aşağıda fazla bekletmek istemedim.

Uploaded with ImageShack.us
Sanki karadeniz :queen:

Uploaded with ImageShack.us
Kanisipiden Çatak'a devam ettik Çatak'a 3-4 km kala Uğur'un köpeğe çarpıp düşmesi gezinin tadını bozuyor. Çok şükür kendisinde ve motosikletinde ciddi bir sıkıntı yok ama devam etmek istemiyor ve geri dönüyoruz.
Eminimki buraların güzelliklerini yakın bölge insanı ve buralarda görev yapanlar dışında pek bilen yok. Şahsen gelmeden önce bende doğunun bu güzelliklerinden bihaberdim
. Amacım buralardaki güzellikleri sizlerlede paylaşıp tanıtımını yapmak çünkü buralarda BİZİM ,gezilip görülecek DAHA çok güzel yerler var fırsatım oldukça paylaşmaya devam edeceğim.
Umarım beğenmişsinizdir :rendeer:
2007 model fazerim ve ben yola hazırız.

Uploaded with ImageShack.us
2010 model Destrosuyla Uğur

Uploaded with ImageShack.us
Yollar bol virajlı ve yer yer mıcır kaplı aslında Xt ile gelmeliydim ama fazeri test etmek istiyorum

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Siz değerli motosiklet tutkunu doslarım; özellikle askerliğiini bölgede yapanlar için doğudan bahar kareleri

Uploaded with ImageShack.us
Fotoları makina taşımak istemediğimden telle çekiyorum oyüzden çok orjinal değiller.
Fazer yakışıklı bir alet olsada yol seçmesi ve beni kısıtlaması yüzünden biraz mesafeliyiz şuan çok temiz ve orjinal ilerde ondan dört silindir bir enduro çıkarabilirim :queen:

Uploaded with ImageShack.us
Doğudan bahar görüntüleri

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Merak edenler içiin Destronun Fazera kıyasla boyutları

Uploaded with ImageShack.us
Bölgeden sarp kayalıklar

Uploaded with ImageShack.us
İşte doğuda bahar; bence harika keşke fotomak alsaydım yanıma daha iyi görüntülerdim.

Uploaded with ImageShack.us
Bu kısım full mıcır, fazerı yatırırmasam iyi :cherry:

Uploaded with ImageShack.us
VIA ve DNV :mrgreen:

Uploaded with ImageShack.us
Orada bir hareket algıladım hareket sensörü gibiyim hehe :queen:

Uploaded with ImageShack.us
Kanisipi'ye vardık.. Türkçesi "Beyaz Su" Kürtçeyle üçüncü yabancı dili kaptık sayılır :cherry:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Şelale fotoda göründüğünden daha sarp çıkmak istedim epey yorucu oldu.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Arkamda istisnat seti vardı çekim için daha geri gidemedim
Destro

Uploaded with ImageShack.us
Fazer

Uploaded with ImageShack.us
Şelalenin yukarısına doğru ilerliyorum.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Son nokta aslında tırmanabilirdim kondüsyonum iyi sayılır ama Uğur'u aşağıda fazla bekletmek istemedim.

Uploaded with ImageShack.us
Sanki karadeniz :queen:

Uploaded with ImageShack.us
Kanisipiden Çatak'a devam ettik Çatak'a 3-4 km kala Uğur'un köpeğe çarpıp düşmesi gezinin tadını bozuyor. Çok şükür kendisinde ve motosikletinde ciddi bir sıkıntı yok ama devam etmek istemiyor ve geri dönüyoruz.
Eminimki buraların güzelliklerini yakın bölge insanı ve buralarda görev yapanlar dışında pek bilen yok. Şahsen gelmeden önce bende doğunun bu güzelliklerinden bihaberdim
. Amacım buralardaki güzellikleri sizlerlede paylaşıp tanıtımını yapmak çünkü buralarda BİZİM ,gezilip görülecek DAHA çok güzel yerler var fırsatım oldukça paylaşmaya devam edeceğim.
Umarım beğenmişsinizdir :rendeer: