- Katılım
- 6 Mar 2011
- Mesajlar
- 20
Bence o köpek bir daha motosiklet gördüğünde yola değil dağa doğru kaçar tabi iç kanamadan ölmediyse :queen:
güzel gezmişsin tebrikler..köpeğe ne yaptığını merak ediyorum ve vurmadığını umuyorum :silent:
Bence o köpek bir daha motosiklet gördüğünde yola değil dağa doğru kaçar tabi iç kanamadan ölmediyse :queen: