Fazerla Kanisipi-Çatak Yolları

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Bence daha insancıl bir perspectif seçmelisin; mesela köpeğin bizi ısırmadığını ummak gibi :queen:
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
ulem ne popilist adamsın
Savaş abi ben gelmiyom bu herifle yola çıkanlara mutlaka birileri çarpıyo:mrgreen:
 
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
52
Motosikleti
HONDA CB125F 2018
helal olsun tam zevk sahibi insanlarmışınız gezi işte bu be
görüntüleri paylaştığın için tşk.
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Vaayy bee ne günlermiş, şimdi ön lastikte bir vida saplı iki aydır yaptırmaya vaktim bile olmadı sabahları o bana ben ona bakınıp duruyoruz baharda yollardayız gülüm :flower:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel yerler,paylaşım için teşekkürler.ADANA'dan selam olsun.
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Sağol abi aslında bu geziyi yapalı epey oldu, forumu ararken buldum. Herşey depremle bitti burada geriye sadece motosikletim ve güzel günlerin hatırası kaldı buda onlardan bir tanesiydi :) Ben teşekkür ederim. Adana'ya sevgi ve selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst