- Katılım
- 5 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,893
Pınarr;875223' Alıntı:Vermem olm ben mavişimi ..çıkırık bi 50cc ye :queen::queen:
Sevgülüm o benim hem![]()
50 cc değil o bikere büyüdü ablası 125 cc civarı bişey artık
Hem vermezsen verme zaten bende almıycaktım.
Bikere suzuki ts50 almıştım kanser oldum onunla suzuki almıycam diye tövbe etmiştim ama.. şimdi abisi ts125 var
Bide kazalı sv almaya niyetim yok :queen:
Son düzenleme: