extrema rs50 toplandı hemde sazlı sözlü:)

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Pınarr;875223' Alıntı:
Vermem olm ben mavişimi ..çıkırık bi 50cc ye :queen::queen:
Sevgülüm o benim hem :p

50 cc değil o bikere büyüdü ablası 125 cc civarı bişey artık
Hem vermezsen verme zaten bende almıycaktım.
Bikere suzuki ts50 almıştım kanser oldum onunla suzuki almıycam diye tövbe etmiştim ama.. şimdi abisi ts125 var :)
Bide kazalı sv almaya niyetim yok :queen:
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
ExTreme abı bırak pınar ablanın moturunu alma yha :D dagıtmıstır o sımdı onu :D hehehe
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
50 cc değil o bikere büyüdü ablası 125 cc civarı bişey artık
Hem vermezsen verme zaten bende almıycaktım.
Bikere suzuki ts50 almıştım kanser oldum onunla suzuki almıycam diye tövbe etmiştim ama.. şimdi abisi ts125 var :)
Bide kazalı sv almaya niyetim yok :queen:

Vallaa ts125 ts50 nin abisi oluyo ise benim mavişim onların 3 ata öncesi olur sanırsam.. Büyük büyük büyük babası filan :queen:

ExTreme abı bırak pınar ablanın moturunu alma yha :D dagıtmıstır o sımdı onu :D hehehe

Seneyede motor alamıycan sen gör de bak :queen::queen:

sefkülüsüymüş,
hani o senin mavişindi KIZIN dı
yoksa..:queen:

Olm comet kırmızıydı kızımdı ama bu mavi... Oğlum demekte içimden gelmiyo çok yakışıklı naapıyım :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
Pınarr;875238' Alıntı:
:Seneyede motor alamıycan sen gör de bak :queen::queen:
pınar deme öle kardeşe yav bak geri cek demiş:)
doğru doğru rodaj ya mutlaka en yağlısından:)
soora bakarsın duruma:cat:
GKN bende öle diom da arada gaza geliyo uzuyo su rx i de bi toplayalım da adam gibi cıkıcaz anahtarına onunla:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
AH cnm ablam sana sadece bısey dıcem sadece su msn eklersen sevıdnırısn benı selcuk_yuzer@hot...

ama bosver bu zmn kadar hıc bı kızı msn eklemedım ekletmemde sen motorcusun dıe abla ole yaptım belkı bı ılerde ısımız duser ıyı bırısınede benzıosun dıe yoqsa herkes bu sıtede bılır benım kızlarla ugrasmadıgımı
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
yok yok
aslında çokta rodaj istemez
içine yağı basıp 200 km yapsın
bişiciği kalmaz onun:mrgreen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
yok yok
aslında çokta rodaj istemez
içine yağı basıp 200 km yapsın
bişiciği kalmaz onun:mrgreen:

Gerek yok ya 200 km cok 100-150 km yeter :)
Yağ basıcamda heryer duman oluyo akşam arabaların yanından kalktım arkaya bir baktım dumandan arabalar gorunmuyodu :)
bide şu eksozu halletsem tam olucak scooter eksozu takmayı düşünüyorum :)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
en güzel zevk budur bence.... gücü ufak (50cc) hüneri büyük (180km/s) değer bence uğraşın kolay gelsin ;)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
emrah aslında ona zelasun gslerin egzoz unu biraz kısaltıp takabilirsin
bi hayal et bakalım nası olur:)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
yok yok
çakılmış olmaz,
krom bulursan olabilir, benim motoru satıomuş eleman (gfr)
tel açtı düşünürmüsün dedi
bendede motor yok biliosun bi bakim dedim
onun silindiri yalandı çapaklıydı
çocukta deişmemiş
şindi olurda alırsak ona göre rakam konuşim diyorum
burda var biri krom gömlek yapıo ama bayaaa tuzlu...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
yok yok
çakılmış olmaz,
krom bulursan olabilir, benim motoru satıomuş eleman (gfr)
tel açtı düşünürmüsün dedi
bendede motor yok biliosun bi bakim dedim
onun silindiri yalandı çapaklıydı
çocukta deişmemiş
şindi olurda alırsak ona göre rakam konuşim diyorum
burda var biri krom gömlek yapıo ama bayaaa tuzlu...

Bizden çıkan gfrnin vardı ama çakılmış o..
Kırklarelinde gilera ile uğraşan birisi vardı aradım teli kapalı..
Görüşeyim haber veririm sana sağda solda yatan makinalarda vardır ama
Cx 125 ile aynı zten silindir tekirdağa gittiğimde cxe de bakarım onunda yedeği varmış diye duymuştum.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ok sen bak ona
okumadan cvp yazdım
annadın sen onu:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst