- Katılım
- 15 Kas 2007
- Mesajlar
- 332
- Konu Yazar
- #1
sözde yarım saatte toplarım dedi ama motoru 1 günde zor topladık:queen:bu akşam test sürüşünü de yaptık.sornra özerin yanına ugradık donmuştuk cayını da içtik hemde para bile almadı saolsun...
motoru actık
krank kırık işte:mrgreen
iston parcalarını temizledik..
şase de öle cıplak kaldı:queen:
yeni krank filan toplamaya başladı yarım saat diye bizde süreyi başlattık
buda abimin yeni çırak :cherry:
bide gitar caldırdılar bana...
motoru üzerine koydu sonunda yarım saatte tabi:mrgreen:
sonunda bitti ama kronometreler durdugunda uykuyu da araya katarsak 24 saat kadar gecmişti:queen:
motoru actık
krank kırık işte:mrgreen
şase de öle cıplak kaldı:queen:
yeni krank filan toplamaya başladı yarım saat diye bizde süreyi başlattık
buda abimin yeni çırak :cherry:
bide gitar caldırdılar bana...
motoru üzerine koydu sonunda yarım saatte tabi:mrgreen:
sonunda bitti ama kronometreler durdugunda uykuyu da araya katarsak 24 saat kadar gecmişti:queen: