extrema rs50 toplandı hemde sazlı sözlü:)

Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
sözde yarım saatte toplarım dedi ama motoru 1 günde zor topladık:queen:bu akşam test sürüşünü de yaptık.sornra özerin yanına ugradık donmuştuk cayını da içtik hemde para bile almadı saolsun...
motoru actık :)
image036cc1.jpg

krank kırık işte:mrgreen:piston parcalarını temizledik..
image037qv2.jpg

şase de öle cıplak kaldı:queen:
image038jt2.jpg

yeni krank filan toplamaya başladı yarım saat diye bizde süreyi başlattık
image039wx3.jpg

image040fx4.jpg

buda abimin yeni çırak :cherry:
image041jm9.jpg

image042ko7.jpg

bide gitar caldırdılar bana...
image043sd2.jpg

motoru üzerine koydu sonunda yarım saatte tabi:mrgreen:
image045lr7.jpg

image046qg1.jpg

image047px0.jpg

image048qh6.jpg

sonunda bitti ama kronometreler durdugunda uykuyu da araya katarsak 24 saat kadar gecmişti:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Olm bu motora 24 saat uğraşılır mı bee??? :queen:
Söyle abine satsın kurtulsun şu motordan.. :queen:
Satmak biraz maaliyetli olacak üste para vermesi gerekicek ama olsun kurtulmak için değer :cherry:
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
abim satmaz o motoru :)
Kaç kez satılığa çıkardı ama alıcı gelince ya fazla para istiyo yada satmıyorum diyo :)
Hem test sürüşünde güzeldi rx115e bayağı fark atıyo 2 kişi bindikleri halde :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
abim satmaz o motoru :)
Kaç kez satılığa çıkardı ama alıcı gelince ya fazla para istiyo yada satmıyorum diyo :)
Hem test sürüşünde güzeldi rx115e bayağı fark atıyo 2 kişi bindikleri halde :)

Ben anlamam.. Satılacak o motor :queen::queen::queen: :cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
toplamışsınız işte sonunda ne güzel:cherry:
yarım saat ya da 1 gün ne fark eder:)
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
hım guzel olmus bızım kuzende aldı krank kırık motor ucuz dıge kendı toplıcak sızınkı ne kadar tuttu tabı marka farklı olcaktır bırde ben alastırdım bırazda supabları fılanda vurmus dıyolardır ne gb parcalar degıstı yazarsan sevınırım
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ben anlamam.. Satılacak o motor :queen::queen::queen: :cherry:

Satmıyorum kardeşim zorla mı :farao:
Hem senin kazalı motorudan daha estetik duruyo nede olsa italyan :queen:

hım guzel olmus bızım kuzende aldı krank kırık motor ucuz dıge kendı toplıcak sızınkı ne kadar tuttu tabı marka farklı olcaktır bırde ben alastırdım bırazda supabları fılanda vurmus dıyolardır ne gb parcalar degıstı yazarsan sevınırım

Arkadaşım bu 2 zamanlı subap falan yok yani..
Değişen parçalar krank kolu,piston silindir ve krank bilyaları..
Toplam 250 ytl civarı bişey tuttu.
Tabi daha ucuzada mal olurdu ama parçaları set olarak aldım.
GKN arkadaşımızın yolladığı krank vardı onun gibi parçalarla toplasaydım daha ucuza gelirdi ama bu biraz özel olsun :queen:
Bu arada GKN ye ilgilendiği için teşekkür ederim..
Aprilia bitti rx115te sıra şimdi :p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Satmıyorum kardeşim zorla mı :farao:
Hem senin kazalı motorudan daha estetik duruyo nede olsa italyan :queen:

Bak iki tırsıttım hemen kardeş oldun benle :cherry:
Kazalıymış sensin kazalı :p Gıcır gıcır benim motorum hem kazasız hem daha 5000 km de :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
recaa ederiss, her türlü krank kolu itina ile gönderilir:)
uydumu die sormıcam takıp gezmişsin bile:cat:
aman bol yağlı hee, kol bacak kopsa ii gider ibyere saplanırsa fena:)
bu arada nasıl oldu, rodaj yapıcanmı yoksa direk gazladınmı:mrgreen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Pınarr;875172' Alıntı:
Bak iki tırsıttım hemen kardeş oldun benle :cherry:
Kazalıymış sensin kazalı :p Gıcır gıcır benim motorum hem kazasız hem daha 5000 km de :)

Ne yani nine mi diyim :queen:
Hem kaza yapmıştın sen..
Dümdüz yolda su dolu çukura girmiştinde ön takım kople değişmişti :queen:

BOOOOOOOBBBBBOOOOOOOOOOOO GOLLLLLLLLLLLLLL :queen::queen::queen::queen:
Ahanda beşiktaş gol attı :queen::queen::queen::queen:

recaa ederiss, her türlü krank kolu itina ile gönderilir:)
uydumu die sormıcam takıp gezmişsin bile:cat:
aman bol yağlı hee, kol bacak kopsa ii gider ibyere saplanırsa fena:)
bu arada nasıl oldu, rodaj yapıcanmı yoksa direk gazladınmı:mrgreen:

Daha onu takmadım Gökhan senin yolladığını Rx115e takıcam :)
Hem ilk gece bir deniyim dedim ya iki gaz çektik bişey olmaz o kadardan :)
Ama dikkatimi çeken birşey var italyanların devir saati daha az gösteriyor..
Çünkü rx115in orjinal ibresinde 12 000 deviri geciyor fakat rs50 nin devir saatinde 10 000e zor geliyo ne iştir anlamadım sesi dinlersek aprilia daha fazla devir yapıyo hemde..
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Güsel toplayamamışsın Extrema:) Dağıt bi daa topla :p

Oldu başka derdiniz var mı bambu hanım :)
Sadece o tuttuğum özel adama yardımcı olsun diye 2 paket sigara aldım :queen:
Hiç masrafa giremem battım bu aralar :)

rs 50 de maz devir ne yazıo ibrede?

Evet gökhan rs50 de daha az devir gösteriyo fakat sese bakarsak rxten daha fazla devir yapıyo acaba devir saatinde mi bişey var :silent:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
devir saatinde olabilir de
devir saati nereye bağlı? kranktanmı alıyo beyindenmi?
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Pınarr;875207' Alıntı:
Hee ön takım deişti çukur öyle bi çukurdu ki canımı zor kurtardım :p:p

Eeee para var işte bakkaldan ehliyet alanlar işte böle oluyo :)
Bak pınar bidaha sülemem takas yapcaz mı motorları yağmıycaz mı :silent:
Daha yeni topladım bak rodajı bile yapılmadı :p

devir saatinde olabilir de
devir saati nereye bağlı? kranktanmı alıyo beyindenmi?

Kranktan alıyo beyinden değil yani.
Neyse bu kadarda yeter 12 000 devir yaptırana kadar motor patlıycak gibi oldu :)
İlk geceden fazla yüklendim sanırım ama bu kez rodajda ilerliycem gaza gelmiyim yoksa krank falan kırıyo :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Eeee para var işte bakkaldan ehliyet alanlar işte böle oluyo :)
Bak pınar bidaha sülemem takas yapcaz mı motorları yağmıycaz mı :silent:
Daha yeni topladım bak rodajı bile yapılmadı :p

Vermem olm ben mavişimi ..çıkırık bi 50cc ye :queen::queen:
Sevgülüm o benim hem :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst