Etkili bir Hayabusa satis videosu Sahibinden.com da:)

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Arkadaşlar sizin okuma yazmanız yokmu yahu.:silent:Arkadaş zaten ilanda açık açık yazmış "hayabusa logolu 360 kadran (400$) mevcuttur." diye.:cherry:Zaten hangi motor olursa olsun 299 km.den fazla yapamıyor.Hız kesici var.Avrupa ve uluslararası normlara göre bu şekilde üretiliyor.Motoru satın aldıktan sonra hız kesiciyi Dileyen gayri resmi devre dışı bıraktırıyor...

yanlış?? 299 dan fazla yapamıyor değil,yapıyor fakat 299 dan sonrasını göstermiyo:)

Katil.


Motorda modifikasyonu olmayan bir Hayabusa asla 300 km/h'i geçemez.


üstteki cevap senin içinde aynı berkant abimm:)

tabiki o hız doğru değil,adama parayı bastırmış almış 360 lık göstergeyii ,bizim çenemizi yoruyo:)
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Kendini kandırmak için enteresan bir yol bence fakat eğlenceli de olabilir. 2,11sn.'de 100km/s, 7,40sn.'de 240km/s, 13,00'de 300 km/s vay be. Zaten satan kişi yazmış 360'lık kadran var diye ama 360km/s'lik kadrana göre ayarlı yazmamış direk takmış kullanıyor demekki, gerçekten garip gözüküyor birden hızlanması. Adamın doğru düzgün gaz vermeden 0-100km/s hıza çıkışı fena... :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
kapışırız aga benim innovayla onun ibre yanlış gösteriyo aga max 170 falan hızı mesaj attım baroya:cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ibre yanlış veya doğru bilemem ama 27 saniyede bu hıza ulaşmak bir 125 cc kullanıcısı olarak bana ürkütücü geldi:cyclopsan
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
arkadaşım almayacaksanız forumu meşgul etmeyin hadi bakiyim ;p
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
bu motorun kadranı tamamen ayarsız bu zaten kesın bısı...ama hayabusa hafıfe alıncak bı motor deıl yaw o kadarda yapmayın.... keske ayarlatsaydı ıbreyı o zaman 280 de felan takılırdı bızımde cenemızı kapatırdı...bıde modıfıye ve lımıtoru ıptalınden sonra belkı 340 falan yapabılırdı...
 

ayz

Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
3
sahibindende bi taratın 340 kadranlar satılıyoo yanii gerçek sürati diil ama yinede tebtrik etmek lazım iyi gidiyo makiina
 
Katılım
5 Tem 2004
Mesajlar
147
0-100 4sn f1 ler 3sn de çikio biraz uğraşsa olacak :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sopayla kovalasan gene almam delimi kovaladı 300km - 350km gidecem aman bırak ben 120 km yapim yeter..

ama o hızlara ulasmanın verdiği zevk baska olur..
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
benim bir tanıdıkta aynı motor var hayabusa 1300 cc bordo renkli motorun orjinal ibresi 290 yaptıgı hız ise 260-270 (sıcaklık yokuş-iniş kalkış vb deiştiriyor) gerçekten çok ağır motor duruşuna göre çok güçlü hızlı denilebilir çok baba motor hiç rüzgar yeimiyorsun ama gelki grenajı çok hantal gösteriyor motoru
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
237
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu Tabloya Inanmayın O Hayabusanın Tablosu çakma Orjinal Deyil
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst