- Katılım
- 1 Eyl 2006
- Mesajlar
- 2,695
hemen satarmı acep iyi bişeymi kötü bişeymi bu hız anlamadım 
günde 33 milyon yılda 12.400 ytl vergisi olduktan sonra isterse 600 bassın nolacak???
Arkadaşlar sizin okuma yazmanız yokmu yahu.:silent:Arkadaş zaten ilanda açık açık yazmış "hayabusa logolu 360 kadran (400$) mevcuttur." diye.:cherry:Zaten hangi motor olursa olsun 299 km.den fazla yapamıyor.Hız kesici var.Avrupa ve uluslararası normlara göre bu şekilde üretiliyor.Motoru satın aldıktan sonra hız kesiciyi Dileyen gayri resmi devre dışı bıraktırıyor...
Katil.
Motorda modifikasyonu olmayan bir Hayabusa asla 300 km/h'i geçemez.
günde 33 milyon yılda 12.400 ytl vergisi olduktan sonra isterse 600 bassın nolacak???
gösterge yalniş olsa bile 355 ile gittigini görsen o yeter yaw benim ybr yede mi böyle kadran koysak ben 355 degil 280 yapsin gösterge yeter:queen::queen:
Katil.
Motorda modifikasyonu olmayan bir Hayabusa asla 300 km/h'i geçemez.