[Eskişehir - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sana hayırlı yolculuklar..........:pale::silent:

Teşekkür ederim Süleyman. MSN den de selam vermişsin ama salondaydım, geç gördüm.

Yine durgunluk çöktü bana. Gözlerinin içine baksan ağlarım. Nolur sen kendine iyi bak.
Bir yanım gitmek istemiyor bu şehirden, bir yanım ise; gitmem gerektiğini söylüyor ...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Günaydın ESKİŞEHİR yine kar sepeliyor akşama doğru baya yağar aman zincirsiz çakmaksız çıkmayın ha birde Çırasız:silent: :) :mrgreen: :cherry::cat:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
günaydın eskişehir mt

bu eskişehirdeki duman aldatıyor insanı bursa günlük güneşlik yanıyor ne biçim şehir anlamadım benim arabanın mazot filtreleri donmuş - 15 i görmüş gece allah sonumuzu hayreyleye

selam ve saygılarla...
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Herkese günaydınlar...Sabah sabah hiç istemeyerek kalkmış bulunmaktayım gözlerimden uyku akıyor,daha kahvaltı bile yapmadım...Saatin on ikisinde dikilmişler başıma "Hamza kalk,Hamza kalk" diye deli oldum ya:pr:Neyse gidip şu çarşıdaki işlerimi halledeyim bari...Hepinize iyi günler...
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
Herkese günaydınlar...Sabah sabah hiç istemeyerek kalkmış bulunmaktayım gözlerimden uyku akıyor,daha kahvaltı bile yapmadım...Saatin on ikisinde dikilmişler başıma "Hamza kalk,Hamza kalk" diye deli oldum ya:pr:Neyse gidip şu çarşıdaki işlerimi halledeyim bari...Hepinize iyi günler...

::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::ulen biz sabahın 6sında kalkıyoz ya!!!
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Herkese günaydınlar...Sabah sabah hiç istemeyerek kalkmış bulunmaktayım gözlerimden uyku akıyor,daha kahvaltı bile yapmadım...Saatin on ikisinde dikilmişler başıma "Hamza kalk,Hamza kalk" diye deli oldum ya:pr:Neyse gidip şu çarşıdaki işlerimi halledeyim bari...Hepinize iyi günler...

dalga mı gecıyon olum sabaın 8 inde ayaktayız :pr::pr::pr:

::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::ulen biz sabahın 6sında kalkıyoz ya!!!

bunu dövmeli abi :p:p:pr::pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
harbi yha 12 de kalkmışın sabah diyon Hamza ayıp oluyo ama.:p Ulem biz 6-6:30 da ayaktayız akşam bu saate kadar dışarıdayız daha yeni geldim eve senn msj.ı gördüm::eek:hmy::çenem düştü ne der bu oğlan ddim::crying::
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
12 de kalkılırmı ya manyadınmı hamza ne işin var erkenden 4 e kadar yolu var:)ben öle yapıyorum şahsen:mrgreen::)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
püüü len valla bende istiyom banane :pr:

benim avatarım daha güzel faruk :p isteyene yaparım aynısından. fotoları verin bana 3 adet yeterli :)
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::ulen biz sabahın 6sında kalkıyoz ya!!!

dalga mı gecıyon olum sabaın 8 inde ayaktayız :pr::pr::pr:



bunu dövmeli abi :p:p:pr::pr:

harbi yha 12 de kalkmışın sabah diyon Hamza ayıp oluyo ama.:p Ulem biz 6-6:30 da ayaktayız akşam bu saate kadar dışarıdayız daha yeni geldim eve senn msj.ı gördüm::eek:hmy::çenem düştü ne der bu oğlan ddim::crying::

iyimiş valla ooh. demeki ben işi yarı ettiğimde adam daha çay içiyomuş :pr:

:)

Tamam millet sakinleşin sinir strese gerek yok:cherry:12 mi demişim tüh dilimi eşşek arıları soksun:pr: :):sos::::sos::yusuf yusuf yusuf yusufçuk:mrgreen:)Ben sabah 5 te ayaktaydım ama biraz şekerleme daha yapayım dedim:p

12 de kalkılırmı ya manyadınmı hamza ne işin var erkenden 4 e kadar yolu var:)ben öle yapıyorum şahsen:mrgreen::)

Hah sonunda biri çıktı benim gibi:queen:Bugün bankada falan biraz işim vardı o yüzden biraz erken kalkmak zorunda kaldım yoksa akşam yemeğine yetişirdim ama:queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
bu alemın civelek avatrı olmaya devam edecegım ne oyle yanar doner


alooooo bulgarıstan mt bıle bızı sollamıs hadeee hade hade hade hade ulaaa fatih ürek gibi olduk hadi hadi :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
nası yani ahmedim sen erayın motora çokmu titrek diyon şimdi ? chopper işte idare et :queen: :cherry::queen: :cherry: :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst